Polysix reparateur uit Hilversum (dichtbij Wisseloord) gezocht

G

Guest

Guest
Heehoo,

Begin december had ik mijn Polysix naar een vriendelijke man in Hilversum (bij Wisseloord in de buurt) gebracht, echter ik kan zijn e-mailadres niet meer vinden. Joehoe, kun je mij even mailen?

Danks (met gepaste schaamte), en aan wie dit leest: relaxte jaarwisseling!!

Baloe

Polysix

Polysix

Hoi Baloe,

weet niet het e-mail adres van die vriendelijke man in H'sum, maar kun je mij, wanneer je zijn adres hebt verkregen, hem naar mij doorverwijzen (e-mail adres) want ik heb ook enige Korg probleempjes.
Heb wel zelf dingentjes kunnen verhelpen.
Mag ik vragen wat jij voor problemen heb/had met jou Korg Polysix, en info over die vriendelijke man in H'sum.

groets

Hier volgt een politiebericht:

De Politie vraagt uw aandacht voor het volgende.

Sinds enkele dagen is een vriendelijke man uit Hilversum vermist, hij levert geen gevaar op voor zijn omgeving, maar zijn vriendelijkheid kan hem parten spelen.
De vriendelijke man is het laatst gezien in Hilversum, in de omgeving van de Wisseloord studios. en was op dat moment in het bezit van een Korg Polysix.

Heeft u de man gezien, probeer hem niet zelf te benaderen, maar neem contact op met de politie.

Het telefoonnummer van de Politie Hilversum is 035-1234567
Maar U kunt ook bellen met het landelijker nummer, 0900-8844

Einde van dit Politiebericht

Hmmm, nee, helaas zegt me niks, maar vervelend voor je, hoop dat hier iemand wat tips heeft ;)

raadsel opgelost..

raadsel opgelost..

dat was ik..en de polysix is bijna klaar,printbanen vervangen,batterijlekkage schoongemaakt,toetsen schoongemaakt..nu nog even stemmen..en klaar is ie..het gaat altijd wat langzamer rond de kerst en nieuwjaar..dan is het overal erg druk ook op mijn werk...
De polysix staat in Almere in een reparatiewerkplaats van een vriend van me..
Fijne feestdagen en maak je niet te druk..:okdan: :mega: :mega:

Bedankt RednoiZ, ik ben erg benieuwd naar de werkende PolySix. Ik neem aan dat je ook Korg's repareert? Enfin, gezellige jaarwisseling iedereen!

Origineel geplaatst door Baloe
Bedankt RednoiZ, ik ben erg benieuwd naar de werkende PolySix. Ik neem aan dat je ook Korg's repareert?

:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Origineel geplaatst door AdDM
:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Er zijn tegenwoordig ook toetsenborden te koop waarmee je zelfs tekst op internet kan zetten! Dat scheelt een hoop geklik met je muis! :eureka:

Back