ms2000 als plugin

krachtwerk

Ouwe rot
ms2000 als plugin

klik
tarkus.jpg

LOL! , wat zou KORG er van denken?...klink ie echt zoals de harware versie? als dat zo is dan wil ik de mijne wel weg doen...maar ik betwijfel het... alhoewel tegenwoordig de gelijkenissen treffend zijn...ben benieuwd :)

Origineel geplaatst door redpunk
LOL! , wat zou KORG er van denken?...klink ie echt zoals de harware versie? als dat zo is dan wil ik de mijne wel weg doen...maar ik betwijfel het... alhoewel tegenwoordig de gelijkenissen treffend zijn...ben benieuwd :)

Hij zal wel ongeveer net zover in de buurt komen bij het orgineel als de Superwave Trance Pro in de buurt komt van de JP8080. Hoever dat is weet ik niet, maar ik vind het spul van Superwave wel lekker klinken altijd. :)

Origineel geplaatst door Frank H
Hij zal wel ongeveer net zover in de buurt komen bij het orgineel als de Superwave Trance Pro in de buurt komt

Ik weet niet of dat zo is. Die Superwave is zover ik weet speciaal gemaakt als emulatie (ongeveer dan), maar deze "MS2000" is gebouwd met Synthedit. Op zich niks mis mee, maar dat betekent wel dat je dus synthedit-oscillators en synthedit-filters gebruikt. En die klinken niet noodzakelijk zoals die van de Korg.

Die "Trance Pro" is inderdaad met Synth Edit gemaakt, maar dan toch zoals bij de "Performer" met de betere modules...waar men eigenlijk voor betalen moet. Ik denk wel dat die gasten het allemaal zelf kunnen coderen ook...en hulp krijgen van de maker van Synth Edit...:bekdicht:}:|:D...Ik weet er eigenlijk niet veel van, maar vind het toch eng dat de harware versie er ook aan moet geloven =(

ziet er leuk uit:D
lijkt hij een beetje op de echte?
Ik heb de echte thuis staan erg tevrede over deze bak:luv: :okdan:

Misschien zitten er in de "Hardware" MS2000 ook wel filters van Synthedit, wie zal 't zeggen :D

Origineel geplaatst door spdk
Misschien zitten er in de "Hardware" MS2000 ook wel filters van Synthedit, wie zal 't zeggen :D

De eerste versies van Synthedit kwamen in 2000 uit, hetzelfde jaar als de MS2000. Krap, zou ik zeggen ;)

Back