hiphop/breakbeat/tekno wanton ear - afterpains

matoi

boogie wonderblend
Mijn tweede track hier op het forum, ik laat hem voor de gein meedoen met de synthforum competitie maar ben ook wel benieuwd naar jullie meningen, vandaar dat ik hem ook hier post.

Het is een compromisloos nummer, waarin ik minder aandacht aan de productionele kant heb besteed en des te meer aan de emotionele inhoud..;{

Metal luisteraars zullen wellicht enkele samples herkennen..

Ik hoop dat ie jullie enig luisterplezier zal opleveren, zet de volumeknop maar wat zachter, of juist harder als je wil voelen wat ik wil overbrengen 8D

hier is de link:

http://home.student.uva.nl/mattheus.dewit/afterpains.mp3

groet Matoi

Hmmm...

Ik schop hem maar weer even omhoog want ik zou toch graag wat commentaar/tips/kritieken horen..heb ik nodig om verder te komen, wat ik graag wil. Bijvoorbeeld: heeft iemand tips over hoe je de sound ruig kan houden zonder dat het geheel ongedefinieerd en vol wordt? En hoe kan ik de string beter tot zijn recht laten komen zonder dat ie gaat distorten door simpelweg het volume omhoog te gooien? Alvast bedankt!

Matoi

Hoi,

Piepende geluid rond 1.00 en 2.00 staat te scherp in de hoge frequenties....
Track gaat niet echt los, stukken duren wat mij betreft te lang en zijn te saai.
Als de track 4/4 gaat lopen is de sampleloop leuk gedaan, maar ook deze gaat niet echt ergens heen en te snel gaat het over in de break stap beat, terwijl dit juist wat langer mag duren..
Hierna komt weer die vervelende piep langs, minder hoog wat meer mid erin en mischien variatie in de pitch.

Klinkt niet echt positief...sorry..

Bruce

Ok,

bedankt voor je comments, en he, veel liever heb ik negatief commentaar dan geen commentaar natuurlijk, zeker ook omdat er meer van te leren valt. Ik ga eens kijken of ik er wat mee kan.

Ik vind het wel grappig :D
maja ik hou dan ook wel van dingen die anders zijn dan anders.
Ik zou het nog iets meer als 1 geheel kneden

Back