Scans van oude synth reviews (o.a. 303, 909, Jupiter, Prophet)

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...

... wil ik deze historische thread nog eens in de spotlights zetten.

Erg lollig. Ik had deze thread nog niet eerder gezien. SH-101 destijds voor 1100 gulden nieuw. Omgerekend naar euro's betaal je dat tegenwoordig ook makkelijk voor een tweedehands, die toch al gauw zo'n 400 euro doen.

ik had em ook nog ni gezien ,maar der is ni veel te zien ook ni..

heeft er niemand hier originele brochures te scannen (geen zw review scans dus)

:eureka:

Weleuh, dit is de synth reviews thread. Probeer het eens in de synth folders thread, die vind je hier vlak onder :).

Een DX-7 voor 5700 gulden?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... repetent...

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Lach je net zo hard bij een TB-303 voor 900 gulden? 8o)

Uhhh..... NEE!

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
:eureka:

Weleuh, dit is de synth reviews thread. Probeer het eens in de synth folders thread, die vind je hier vlak onder :).

ja heb ik ondertussen gezien,maar spijtig genoeg is er toch blijkbaar retentie,daar de meeste klein of slecht zijn..

ik bedoel hi def scans 300dpi,en uploaden

En niet enkel de frontcover maar heel de brochure...

Origineel geplaatst door HEXAGON
ja heb ik ondertussen gezien,maar spijtig genoeg is er toch blijkbaar retentie,daar de meeste klein of slecht zijn..

ik bedoel hi def scans 300dpi,en uploaden

En niet enkel de frontcover maar heel de brochure...

Wie houd je tegen? :Z

Origineel geplaatst door OnAcid
Wie houd je tegen? :Z

ze staan allemaal op matrixsynth maat,of denk je dat de heilige geest deze gescand heeft...

der komt een massa meer aan in future,maar had dus graag gehoort of andere gemotiveerden ook bereid waren hun zaken te scannen...

dan heb ik toch iets in ruil,wat niet de bedoeling is maar enfin,doet me ook plezier dan

Origineel geplaatst door OnAcid
Hehe, ik was ook al een mooie Senso(Mania) advertentie tegengekomen. Korg MS-10 in de aanbieding voor maar fl 895,- :)

ik kreeg een mega krat met boekies van ,..zero one utreggg...en idd die eg oude midi &recordings waren toen ongeveer de enige details / revieuw / info bladen
en idd senso adverts erin ,...
martyn ..nog in ngein,....en sjon [wiseguy] ...zoon beetje toen de enige vintage shops
:z nu nog so haha

Ook geen digitale camera binnen handbereik? :eureka:

Ik weet niet of het leesbaar is ... maar

Ik weet niet of het leesbaar is ... maar

poging

Attachments

• DSC01482.jpg
    DSC01482.jpg
    179,1 KB · Bekeken: 117
  • DSC01483.jpg
    DSC01483.jpg
    188,3 KB · Bekeken: 125