Scans van oude synth reviews (o.a. 303, 909, Jupiter, Prophet)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
En kijk es wie we hier hebben ;) :

Senso had toen ook al een grote doos en kelder ;)

Ik grijp ook nog wel eens terug naar wat oudere tijdschriften, soms lees je dingen waar je vroeger niet op gelet had.

En als ik dan toch besluit om oude tijdschriften weg te doen, dan gooi ik die eerst op de scanner om de artikels (toch de meeste) te bewaren voor later, je weet nooit wanneer die info van pas kan komen.

Hehe, ik was ook al een mooie Senso(Mania) advertentie tegengekomen. Korg MS-10 in de aanbieding voor maar fl 895,- :)

En ik maar denken dat ik duur uit was met m'n TR909 van fl. 3000,00 in 1998 ...... :D

Wel aardig waardevast sommige apparaten dus .... 303, 606, 909 ..... 808 twijfelgeval .....
Nog dingen als, juno 106, alpha juno 2, dx series .... ? Ben benieuwd :)

De gemeentebibliotheek Rotterdam heeft hele banden met de oude jaargangen van Music Maker en Keyboards magazine (USA), heb ik vroeger heel wat uurtjes in zitten bladeren en uit kopieren...

loike thread dit...! :)

Origineel geplaatst door Boemtsjak
Zo heb ik de reviews hier van de Roland SH-2, CSQ-100, CR-5000/8000, Juno-60, Moog Source, Memorymoog, Korg Polysix, SCI Prophet 600 en de Oberheim DMX liggen. Als iemand hier interesse in heeft, dan scan ik de boel wel even. :)
doen! 8)

* 6 trak gaat ook ff snuffelen in de oude doos...

'Doet u mij maar zo'n emulator II....
Dat is dan 37.000,- gulden.. cheques of contact betalen meneer...?

'contant, ach wat, doe er maar twee....'

:)

Hoest hoest hoesssssttt.... 8D

Man! Bijna 2000 Oud-hollandsche pegels (in 1985 geld, dus reken geldontwaarding nog eens erbij!) voor een...

Korg Poly-800.

Hahahahaa... :o:

Origineel geplaatst door Hanz
Hoest hoest hoesssssttt.... 8D

Man! Bijna 2000 Oud-hollandsche pegels (in 1985 geld, dus reken geldontwaarding nog eens erbij!) voor een...

Korg Poly-800.

Hahahahaa... :o:

Volgens mij was de de Poly-800 de eerste synth die de $1000,- barriere doorbrak. De NL prijs is dan volgens mij nog wel redelijk.
Ik denk trouwens wel dat dit adviesprijzen zijn (in hoeverre die mogen schelen).

:smeris: Thread opgeschoond. Laten we weer verder gaan met oude reviews.

Laat maar komen, Jes303! :)

Back