[Hardcore Track]Preview

Resonance

Turn up the reso!
Misschien klinkt het een beetje gedateerd maar persoonlijk houdt ik daar wel van :)

De kicks zijn gemaakt op de machinedrum, geroute door de filterbank en iets op de mixer gegained, en vervolgens in verschillende standen gesampled en gebruikt vanuit emulator X ...

Verder hoor je de Virus en de nord (welke de nord is hoor je direct wel zodra die los komt)

De hi-hats en de snares waren klare samples

Ik ben benieuwd naar wat feedback, de track is een preview er komt nog anderhalve minuut of 2 minuten bij ongeveer.

Alvast bedankt voor het luisteren

:biertje:

EDIT

Ik post m toch nog maar een keer .....

Wat kleine aanpassingen gemaakt .... track moet nog los komen ... en er moet nog wat opvulling bij.......

http://rapidshare.de/files/10161829/Zeno_Zorez-Preview_Track__incomplete_-06.mp3.html

Laatst gewijzigd:
heb trouwens nog een beetje twijfels over dat gedetunede op t laatst .... misschien klinkt t net iets te vals

Tja...mischien is dit wat voor de echte hardcore liefhebber maar ik vind het echt 3 maal niks.
Krijg een beetje het gevoel van men neme een geinige sample en gaat er lekker mee spelen....:bekdicht:
Ritmisch niks mis mee , dat zit wel snor alleen de invulling laat te wensen over.
Begrijp me niet verkeerd ik waardeer wel een goed hak nummer op z,n tijd.

ja die melodietjes zijn niks . denk dat ik die synths eruit ga halen en vervangen door andere dingen...

melodietjes en dat soort stuff daar zuig ik in ...

Origineel geplaatst door technomauriesje
Wel veel synths om te zuigen in melodietjes :bekdicht:

hehe :D

mja gelukkig kun je er ook nog andere dingen mee doen dan alleen melodietjes op spelen .....

ik maak zelf meestal melodietjes terwijl ik in loop mode zit over een pattern .... kost alleen erg veel tijd ....
kan jammer genoeg niet zo live melodietjes in spelen die ik ter plekke verzin ...

anyways ....

Ik post m toch nog maar een keer .....

Wat kleine aanpassingen gemaakt .... track moet nog los komen ... en er moet nog wat opvulling bij.......

http://rapidshare.de/files/10165828/Zeno_Zorez-Preview_Track__incomplete_-07.mp3.html

Laatst gewijzigd:
Ik ben hier niet kapot van. Melodie is toch wel erg belangrijk voor dit soort muziek, het is nu meer een soort gefreak met geluiden. En ik vind de kick absoluut niet beuken..

ik heb wat problemen met t equalizen .... als ik op mn analoge mixer de bass open draai dan beukt t opzich wel ...

alleen als ik in cubase de bass open gooi dan klinkt t weer minder ....

zal m volgend jaar ff beter tweaken

ik vind um cool je nummert iets wat chaotisch maar dat boeit niet heeft wel iets. maarja ik vind al vrij snel iets tof wat piept en kraakt :D

bedankt voor het luisteren :)

ik ga denk ik dat ge-detunede melodietje nog over doen ... wat minder ge-detuned ... t klinkt mij net iets te vals ..

Back