V-Synth Cubase Device Map

quifster

Gepokt en gemazeld
Voor de mensen met een v-synth en cubase sx3 heb ik een device map gemaakt. Dit maakt het mogelijk om vanuit cubase je v-synth patches te editten , maar nog belangrijker: alle belangrijke parameters zijn volledig te automatiseren vanuit cubase.

Dus wil je bijvoorbeeld de cutoff van je tb filter open hebben, hoef je alleen maar een lijntje te tekenen in je projectwindow, De devicemap parameters genereren dan alle sysex commando's die nodig zijn. Ook kun je uiteraard je step modulators automatiseren en nog heel veel meer.

je kunt hem hier downloaden: V-Synth Cubase SX3 Device Panel
De installatie instructies zijn bijgevoegd.

En zo ziet die eruit:
Robinez_Vsynthpanel.jpg

Heej Quifster/ Robinez
Ik had m al gezien en gedownload op v-tribe forum. Ik ga er binnenkort eens even mee stoeien. ZIet er supergoed uit zo. Heel veel complimenten. Daar zal wel heel wat werk inzitten denk ik zo.
:halleluja :halleluja

Patchlist voor V-synth in cubase

Patchlist voor V-synth in cubase

Bij gebrek aan external instruments (ik gebruik SL) heb ik na lang aarzelen mijn patchlist voor de v-synth toch maar gemaakt. Ik heb de patches alleen hun nummer gegeven en geen namen, want namen gaan snel vervelen als je zelf patches knutselt. Bah wat een stom werkje is dat om te doen. Maar gelukkig heb je dan wel wat! Als je niet weet hoe je het in cubase moet importeren dan ben je het niet waard om m te gebruiken }:|. Je mag natuurlijk ook even pb-en voor uitleg en of opmerkingen.

Ik zie het al. Ik kan geen bijlage toevoegen.
Een linkje dan:

http://files.tiscali.nl/molg/mijn bestanden/roland_V-Synth_Mole.txt

Gebruikersnaam is: Blubblub (maakt niet uit)
Wachtwoord is: Mole

Back