nieuwe demo erbij

owja reden waarom het in deze forum staat....
wil dolgraag een demo opnemen.denk doe het via hier.
wie niet waagt die niet wint8)

greetzz senziejj

Heeys,
De tracks zijn een beetje kort hè??

En de kwaliteit niet echt super. Misschien even op 256 of 192 zetten..

Je moet moet de vocals veel verder naar voren brengen. Komen niet door zo. Ze klinken niet echt breed, weinig kleur. Meer frequentie erin dus..

Ik hoor in de Lounge remix heel irritante klikjes.. HEEL irritant vind ik het zelfs. Enne Lounge remix?? Ehm ik weet niet wat jij onder lounge verstaat, maar dit is het zeker niet. Eerder Vocal Trance zoals ze dat noemen op DI.fm

Maarre die ehh "lounge" remix klinkt eigenlijk wel oke. Lekker loop basje en mooie strings. Maar nog heel veel sleutel werk. En nogmaals ik zou het graag op hogere kwaliteit nog es willen beluisteren misschien dat het allemaal mee valt qua sound.

P.S heb je voice prism plus?? Zo ja, gebruik hem plz

okee zoals Bassio het interpeteerd.. Hmlzz zo had ik het nog niet bekeken.. Goed openemen.. Aanbieden als zangeres.. Hmm.. }:|

Ik bied me in dat geval al aan om langs te komen. Ik heb veel werk liggen dat vocals nodig heeft.. :D
In geval voor goede opname, kun je met relatief simpel materiaal met een mooi budget al aan de slag..

Ik had heel andere muziek verwacht :confused:
(was naar de jullie site gegaan nav de thread met jullie eerste optreden)

Aan bovenstaande heb ik verder niets toe te voegen.

Simon

Ik had heel andere muziek verwacht :confused:

WORD!

hehe,
thnx voor jullie reacties hierop.
wel nogmaals,ik probeer via korte demo's mezelf te laten horen wat ik ongeveer in huis heb.
die irritante klikjes zijn helaas mijn eigen vingergeknpi tijdens liedje acapella inzingen.
nasty habit,maar ik zal er de volgende keer rekening mee houden.;)
de muziek van de band is idd totaal anders dan wat ik hier nu neerzet,maar ik wilde graag solo nog iets ernaast gaan doen.
band staat daar voor de volle 100% achter me!
dus mensen luister aub ff door de irritante geluiden heen,ik en nog meer mensen die er iets leuks van willen maken zullen zoveel mogelijk dit proberen te verhelpen.
ik probeer even een interresse aan te wakkeren en misschien dat ik eens een liedje kan opnemen wat iemand anders wilt maken en waar ik zelf de vocals kan inzingen.
zou het te gekkk vinden als er iets van ooit uitkomt op de radio en blabla.... de rest is bekend voor al die mensen die willen doorbreken:)

thnx nog voor jullie comments,ik zal hier lering uit trekken;)
greetzzz senziejjj

SENZiejjj,

probeer dan op zijn minst weg te blijven uit de commerciele trens rotzooi hoek zou ik je als advies willen meegeven. Er zijn denk ik met jou stem zat andere dingen zijn waar je beter uit de verf zal komen.. Of je moet een enorme 538/ID&T trens kenner/liefhebber zijn...

gr.
R

hey arv,
wel ik ben eigenlijk nog een beetje aan het verkennen in welke richting mijn stem nu precies past.
dance,techno enz daar ben ik nog niet helemaal uit.
ben zelf dol op belgische club en dance,niet die milc inc stuff.
maar meestal zijn dat korte inzangdelen.
ik denk bijv aan heavenly of cafe del mar is up in flames.
aangezien ik graag feesten van sensation en q-dance bezoek ook wel wat die richting uit.
hardstyle/hardtrance.
bedankt voor je reactie:)

greeetzzz senziejjj

Back