Ook ik ben nieuw

lord_fornax

Dus hè ...
Hoi Iedereen,

Ik ben dus ook nieuw hier op het forum.
Ik ben een knulleke van 22 jaartjes oud en mijn hele leven al geinspireerd door electronische muziek.

Waar ik kan zal ik proberen zoveel mogelijk actief deel te nemen aan de discussies en waar mogelijk advies geven, alhoewel het laatste waarschijnlijk andersom zal gebeuren.

Produceren van house muziek is naast dj-ing en computers en nog een beetje astronomie (mijn vriendin ook een klein beetje, anders wordt ze boos) mijn leven.

Ik zal waarschijnlijk minder reacties krijgen als cypher (Maurice Steenbergen) 8) , maar daar kan ik wel mee leven...

halliehallo! we doen hier niet aan asslicking hoor ;) dus kijk niet raar op als je meer reacties krijgt haha

van harte welkom !
heb je wat producties van je house muziek om te laten horen ?
welke gear gebruik je ?

Re: Ook ik ben nieuw

Origineel geplaatst door lord_fornax
en nog een beetje astronomie

Ah!
Nog een amateur-astronoom erbij :)
Dan heb je een goede gesprekspartner met mij en met Allert (van de Human Beings).
Wij zaten ooit, jaaaaaaaren geleden, in de sterretjes (JWG)

Ik zal waarschijnlijk minder reacties krijgen als cypher (Maurice Steenbergen) 8) , maar daar kan ik wel mee leven...

Tsssk... niet zo bescheiden he!

Wees welkom en de ijskast weet je wel te vinden? :biertje:

R.

Welkom!

Landgraaf, woon je permanent op het Pinkpop terrein, of schuil je tijdens de natte dagen ergens ander?

Greetz,

Yawgmoth

welkom

Heej hallo van harte welkom op die knetterleuke forum :L
hopelijk zijn je eerste stappen :walker: hier prettig en zoniet dan toch 8D

ah, een mooi ontvangstcomite hier..

Ik zal mijn profiel nog ff aanpassen en mijn gear erin zetten.

Erg veel productiefs is er nog niet helemaal uitgekomen, wel wat basis-rommel waar ik verder mee kan.

Mijn gear :

Korg X5
Korg Poly 800
Roland MC-303
Roland TR-505
Roland Juno 106
Behringer DX1000 (is eigenlijk een DJ-mixer)
Pentium 4 systeem met (Helaas) een SB live Platinum
Pentium 1 166 als midi-controller
natuurlijk een versterker met 2 luidsprekers ;)

Software die ik gebruik:
Fruityloops
Reason (de basis tot nu toe)
Cubase
een berg freeware
Adobe fotosoep (dit werkt leuk om vreemde wazige effecten toe te passen)

Voor astronomische doeleinden gebruik ik maar een klein kijkertje, dit wordt anders een veel te dure grap..

Origineel geplaatst door lord_fornax
(Helaas) een SB live Platinum

He, dat hoeft daarom nog niet slecht te zijn hoor. Zoek maar eens op het forum naar info over SB's en drivers, met de geschikte drivers valt er best mee te werken hoor.

Oh ja, aardige setup hoor, een mooie mengeling van soft en hardware (best of both worlds, niet)

Back