Wanted: 909 Samples!

Resonance

Turn up the reso!
Ik heb een fine manier gevonden om met 909 samples te freaken door mn hardware heen
zonder dat ik een hardware sampler heb, het resultaat is verbluffend goed.....en zal mn jomox en machinedrum verder naar de achtergrond duwen ....... maar nu ben ik wel afhankelijk van goede kwaliteit 909 samples ..... ook met wat langere decay enzo .... gesampled in allerlei standen .... wie weet nog wat sites waar ik wat kan wegplukken?

de allerbekenste download van zo'n 909 setje heb ik al .....
ook op de site van dione heb ik wat 909 samples gevonden .......

iemand nog meer bruikbare hints? of is er misschien iemand zo vriendelijk een paar beats voor mij te samplen?
het gaat me dus vooral om de beat

En nog een gelukkig nieuw jaar :biertje:

Re: Wanted: 909 Samples!

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ik heb een fine manier gevonden om met 909 samples te freaken door mn hardware heen
zonder dat ik een hardware sampler heb, het resultaat is verbluffend goed.....en zal mn jomox en machinedrum verder naar de achtergrond duwen ....... maar nu ben ik wel afhankelijk van goede kwaliteit 909 samples ..... ook met wat langere decay enzo .... gesampled in allerlei standen .... wie weet nog wat sites waar ik wat kan wegplukken?

de allerbekenste download van zo'n 909 setje heb ik al .....
ook op de site van dione heb ik wat 909 samples gevonden .......

iemand nog meer bruikbare hints? of is er misschien iemand zo vriendelijk een paar beats voor mij te samplen?
het gaat me dus vooral om de beat

En nog een gelukkig nieuw jaar :biertje:

ah...je had die van mij al gevonden...:D

heb je al gegoogled ?

ik zal straks es googlen ....... maar volgens mij kom ik dan vooral setjes tegen die ik al heb.......

Zijn dit al bekende? .pdf wijzigen in .rar

Attachments

• roland tr-909 samples i.pdf
    328,2 KB · Bekeken: 152
yup dit is volgens mij het bekendste setje ongeveer ... zeer kompleet ... alleen waar ik dit weg had, hadden ze alle samples geordend.... hier staan ze allemaal door elkaar ..... maar volgens mij is t dezelfde .... thx anyways :)

Back