patric bakkenist checking in...

pbakkenist

Nieuwkomer
hilogo_2.gif

Ik ben nieuw hier en wil ff hi tegen iedereen zeggen!

Ik ben patric Bakkenist.

Ik ben typisch onhandig en maak een warboel van bijna alles wat ik doe. In het bijzonder het huishouden! Vorige week probeerde ik het eens en brak drie glazen, vernielde het wasdroog machine ding en ik doodde mezelf bijna tijdens de afwas. (Ik liet het mes nog net op tijd los, maar het belande toch nog rechtop in mijn voet) In het kort, ik ben een ademende ramp die altijd van en naar ongeval gaat.

Ik drink veel te veel en ik rook alles dat vervuilde lucht produceert. Wanneer ik bijvoorbeeld geen tabak meer heb, maak ik geen punt van het roken van het tapijt. ik heb twee katten en een vriendin. Het is vermoedelijk het beste om niet voort te planten en dat doe ik dan ook maar niet.

Ik haat politiek en ik geloof in samenzweringen. Sterker, ik denk dat ik een samenzwering tegen mezelf ben! Er zijn weinig mensen minder onstabiel dan ik en ik sta op de rand van het laten opnemen van mezelf in een inrichting. Ik heb slapeloosheid, (het is 7:46 nu) stemmingsschommelingen en lijdt aan depressies, halucinaties en ik ben psychotisch.

Ik ben altijd blut en indien ik wat geld heb schijn ik altijd in staat om het weer kwijt te raken zonder enig resultaat. Ondanks dat het glas altijd half vol is, ben ik heel naief en heb de hersencapaciteit van een kind van acht. Maar hee, Mozart schreef een Opera op die leeftijd dus alle hoop is nog niet verloren!

OK, dat is het voorlopig. Indien u enige vragen hebt, stel ze gerust! (Indien u nog steeds de moed hebt). Verwacht echter geen normaal antwoord... ik kan geen standaard menselijke interactie garanderen. LOL

Groeten,

patric

Beste Patric,

zo te zien heb je een prima beeld van jezelf. Zelfkennis is heel belangrijk. Je lijkt (meestal) te kunnen omgaan met je eigen beperkingen, iets waar veel mensen nog iets van kunnen leren! Over roken en drinken... Wat is tegenwoordig niet slecht voor je? Ik heb 1 motto wat dat betreft: Leven is dodelijk

Voor de rest wat betreft je psychische onrust en geldproblemen. Dat zijn dingen die alleen jij op kan lossen en ik wens je daar heel veel succes mee.

Vraagje (voor zover interactie mogelijk is)...

WAT DOE JE IN GODSNAAM OP EEN SYNTHFORUM?!
de enige vage link die ik zie met synths is mozart

-C-

Laatst gewijzigd:
An early bird catches worms:D edit: en dat is C dus:D

Welkom en wat voor muziek maak je want dat moet wel flink chaotisch zijn ?

Soms...

imgserver

...weet je gewoon niet waar je het moet zoeken.

of was je olie aan het verversen?

-C-

Welkom Patrick! :biertje:

Bekijk het allemaal langs de positieve kant: je vrouw is nog steeds bij je dus zo erg kan het allemaal niet zijn :D

Ben benieuwd naar wat je allemaal van plan bent met een synth... 8o)

een stuntelig welkom vanachter een toetsenbord waar zojuist een heerlijk kommetje chinese tomatensoep overheen vloog

:biertje:

Origineel geplaatst door D Sinister
An early bird catches worms:D edit: en dat is C dus:D

Welkom en wat voor muziek maak je want dat moet wel flink chaotisch zijn ?

eeh.. ja, best wel...
Hier zijn wat links naar muziek die ik maak:
http://www.nephilim.nl (homepage... hier vindt je de meeste links)
http://www.garageband.com/artist/pbakkenist
http://www.myspace.com/pbakkenist
http://www.nephilim.nl/pasco_contest.htm (Grappige contest verzonnen, check it out!!)

Ik maak synthmuziek. Alles wat electronisch is vind ik prachtig, maar eigenlijk vind ik alle genres wel mooi behalve hiphop en rap. Als ik muziek luister wil ik geen mensen horen praten. Ik ben vaak teleurgesteld als ik mensen hoor praten... Eminem vind ik een verschrikkelijk irritant mannetje en die moraalverlagende gangsta BS is voor hersenloze kwallen. LOL

WOW, eigenlijk ben ik best wel sprakeloos over de overwelmende reacties...
Dit heb ik nog nooit meegemaakt op een forum.

Iedereen bedankt!!

:D Ik zie veel overeenkomsten..!!

Enfin: Van harte Welkom!

Misschien was dit een betere nickname-figuur geweest? =>
link%20guust.GIF

:D

Hier vast enkele tips om ook een warboel van dit forum te maken:

1] Begin de volgende threads:
-Wat is beter: analoog of digitaal?
-Wat is beter: Hardware of Software?
- etc..

2] Vloek op iedereen en vooral op de Moderators, beschuldig alles en iedereen (het liefst ongegrond).

3] Bied veel illegale software te koop aan, en als puntje op de ' i ': zet er geen (richt)prijs bij!

Zo, de rest kan je waarschijnlijk zelf wel bedenken, maar zó ben je in ieder geval een HEEL end op weg! :dubbel:

Origineel geplaatst door C738
Soms...

imgserver

...weet je gewoon niet waar je het moet zoeken.

of was je olie aan het verversen?

-C-

Ik dacht dat er een steekie los zat en gaf de mixer de schuld. Achteraf bleek het toch bij mij te zijn...

Back