pbakkenist
Nieuwkomer
Ik ben nieuw hier en wil ff hi tegen iedereen zeggen!
Ik ben patric Bakkenist.
Ik ben typisch onhandig en maak een warboel van bijna alles wat ik doe. In het bijzonder het huishouden! Vorige week probeerde ik het eens en brak drie glazen, vernielde het wasdroog machine ding en ik doodde mezelf bijna tijdens de afwas. (Ik liet het mes nog net op tijd los, maar het belande toch nog rechtop in mijn voet) In het kort, ik ben een ademende ramp die altijd van en naar ongeval gaat.
Ik drink veel te veel en ik rook alles dat vervuilde lucht produceert. Wanneer ik bijvoorbeeld geen tabak meer heb, maak ik geen punt van het roken van het tapijt. ik heb twee katten en een vriendin. Het is vermoedelijk het beste om niet voort te planten en dat doe ik dan ook maar niet.
Ik haat politiek en ik geloof in samenzweringen. Sterker, ik denk dat ik een samenzwering tegen mezelf ben! Er zijn weinig mensen minder onstabiel dan ik en ik sta op de rand van het laten opnemen van mezelf in een inrichting. Ik heb slapeloosheid, (het is 7:46 nu) stemmingsschommelingen en lijdt aan depressies, halucinaties en ik ben psychotisch.
Ik ben altijd blut en indien ik wat geld heb schijn ik altijd in staat om het weer kwijt te raken zonder enig resultaat. Ondanks dat het glas altijd half vol is, ben ik heel naief en heb de hersencapaciteit van een kind van acht. Maar hee, Mozart schreef een Opera op die leeftijd dus alle hoop is nog niet verloren!
OK, dat is het voorlopig. Indien u enige vragen hebt, stel ze gerust! (Indien u nog steeds de moed hebt). Verwacht echter geen normaal antwoord... ik kan geen standaard menselijke interactie garanderen. LOL
Groeten,
patric
edit: en dat is C dus