USB/MIDI Interface

Status
Please reply by conversation.
D

Deleted member 18007

Guest
Om thuis ff te kunnen freaken met m`n SY99 zoek ik een USB/MIDI interface. (Laptop)
Hoe simpeler hoe beter, liefst in de omgeving van Groningen, zodat ik hem vandaag kan halen.
Voor €49,- kan ik een nieuwe halen (Esi Romio Midi Usb Interface of M-Audio Uno Midi Interface), graag voor minder dus. (of je moet een audio/midi/usb ding hebben liggen)
Een moederbord met FCPGA socket is ook goed :D

Dank, maar met omgeving Groningen bedoel ik straal 10 Km :)

Origineel geplaatst door MikeJarod
Voor 49 euro zou ik er niet eens over denken om hier een draadje te openen :)

-Voor sommigen is €49,- een week boodschappen.
-Voor sommigen is het hergebruiken van spullen belangrijk.

Nu ik m`n post bij je heb verantwoord, krijg ik dan nu een nieuwe van je en kom je die ook nu even brengen Mike?
Ik bedoel als je voor €49,- geen draadje openen, wil je blijkbaar wel voor meer reageren...koffie staat voor je klaar hoor :)

Hmm even kijken. Retourtje met de trein kost 39.90. Plus die 49 voor de interface en de kosten die ik nog maak om die interface ergens op te halen. Ik ben zelf ook niet gratis, dus 8uur*10 is 80 euro. Oh ja en nog een mars natuurlijk. Ronden we af op 180 en dan kom ik op de koffie ;)

Tuurlijk ik snap je wel, maar omdat je zegt dat je er vanavond al om wou komen, is er blijkbaar haast bij. Dan zou ik die 50 wel willen lappen. Ben ook zeer benieuwd of je zoiets makkelijk 2e hands vindt, ik zie 1x1 usb dingen namelijk niet zo vaak staan.

Hmm even kijken. Retourtje met de trein kost 39.90. Plus die 49 voor de interface en de kosten die ik nog maak om die interface ergens op te halen. Ik ben zelf ook niet gratis, dus 8uur*10 is 80 euro. Oh ja en nog een mars natuurlijk. Ronden we af op 180 en dan kom ik op de koffie ;)

Tuurlijk ik snap je wel, maar omdat je zegt dat je er vanavond al om wou komen, is er blijkbaar haast bij. Dan zou ik die 50 wel willen lappen. Ben ook zeer benieuwd of je zoiets makkelijk 2e hands vindt, ik zie 1x1 usb dingen namelijk niet zo vaak staan.
in middelburg hebben ze nieuwe edirols
59 euro
vergeet de overige kosten er niet bij op te tellen
8)

Goed ik kan lezen dat je in "de slap gelul show" woont...

Hopelijk werk je wel volgens het "no cure, no pay" principe, anders verwacht je ook nog dat je betaald wordt voor de antwoorden die je in deze thread hebt gegeven8o)

Mike, volgens mij lullen we heel erg langs elkaar heen. Jammer.

@Meinte :D
@Ramoonus :slotje:

Bedankt allen voor de medewerking. Door jullie heb ik het licht gezien. Lekker sounds programmeren op SY zelf. Fok die kompjoeter :eureka:

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back