19e Adult. in Paradiso

PlE

Stamgast
19 jan. op een donderdag, komt Adult. weer een naar nederland! Ik ga er zeker heen :okdan:

A-3718-1129161223.jpeg

optrede zal 21:30 beginnen in Paradiso. om 20:30 zal de zaal al open zijn. voorverkoop is al een tijdje aan de gang.

entree: 11 euro's

Ga kijken of ik er ook nog bij kan
:biertje: :okdan:

ik neem wel mijn oordoppen mee

Ik las vorige keer wat mindere reviews over gitaren en een lelijk schreeuwende vrouw. Ik hoop voor jullie dat het deze keer dan wel leuk wordt.

Origineel geplaatst door sander
Ik las vorige keer wat mindere reviews over gitaren en een lelijk schreeuwende vrouw. Ik hoop voor jullie dat het deze keer dan wel leuk wordt.

ik denk dat we dat dit keer ook wel kunnen verwachten hoor.. hun nieuwe werk is niet zo denderend met idd geschreeuw en gitaren.. maar 7 euro is niet veel en ze hebben wel echt vette releases gehad.. vorige keer in waterfront scheen het wel erg vet te zijn.. toen heb ik het gemist..

optrede was best vet!! het geschreeuw bleef gelukkig uit.. en alle knallers kwamen voorbij :okdan: alleen was het optrede verschrikkelijk kort wat echt een tegenvaller was aangezien er niets anders geboekt stond.. en die griet maakte 2 ernstige fouten in Hand to Phone waar ze te vroeg inzong.. en bij No Tears speelde ze de melodie te vroeg in.. in toen stopte ineens de muziek en vertelde ze dat de laptop een vastloper had :stupid .. maar ik heb me zeer zeker vermaakt

Back