synthnummer

ik zie dat deze thread wel wordt bekeken, maar nog geen enkel commentaar. Jammer nu weet ik nog steeds niet wat iemand ervan vindt. Is het niks, wel aardig of voor verbetering vatbaar en waarin dan. 1 regeltje is toch niet te veel gevraagd?

ps de vst synth is de adventus 1.5 live ingespeeld m.b.v. de ingebouwde arpeggiator

het kan persoonlijke smaak zijn, maar na zo'n twee minuten vind ik dat octaven-en-mineur-akkoordengearpeggieer wel genoeg!

die trancepatch van die synth past helemaal niet bij alles wat eronder ligt (house-achtige beats en breaks etc.)..

want de basisbeats klinken wel vet, voorzover je hier eigen inbreng in had,
want het lijkt op wat random prefab loops achter elkaar..

imo kan je ook niet echt van een track spreken, aangezien het allemaal nogal random klinkt en geen consistent geheel is.. daarom zou'k ook niet weten in welke categorie het valt.. :engel:

Mmm ff kijken: 1e indruk

Groovy drumloops, beetje oldskool, sommige drumloops komen een beetje druk over, en plakken niet lekker aan elkaar,
de synth is leuk, maar staat in mijn beleving een beetje te hard in de mix. ook is ie te iel om echt body of lijn te geven aan het nummer. het riedelt er een beetje door heen, en afhankelijk van welke drumloop er speelt is dat meer of minder geslaagd.

pas als er een zoemend basje bij +- 2:09 bijkomt geeft het mij de indruk van een echt nummer. ik zou die groove beetpakken voor de basis van het nummer en dat uitbouwen. sommige loops (bv die op 4:22 start) en dan nog die harp.. mm kweenie dat gaat weer helemaal nergens over en komt erg "o effe wachten ik moet nog een relaxt eind hebben knip->plak) over.

Maaaaaaaaaar :) t swingt wel lekker. ik zou zeggen ga dr zeker nog effe mee aan de slag. ik heb zeker slechter gehoord / gemaakt 8o) :biertje:

bedankt voor het luisteren en de kritieken. daar kan ik weer mee verder. Verder nog iemand?

Back