• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Midiman Biport 2x4s MIDI Interface met SMPTE

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kraan

Ouwe rot
Te koop aangeboden:

Een Midiman BiPort 2x4s.

Prijs is 40 euro (zie beneden)

2 midi ingangen
4 midi uitgangen
smpte aansluiting (dus Video of analoge mutlitrack syncen met je pc!)
Seriele aansluiting voor PC
Aansluiting voor MAC

Hij gaat eruit omdat ik genoodzaakt ben een interface met meer in- en uitgangen te kopen.
Het apparaat verkeerd optisch en technisch in perfecte staat, met als enige minpuntje dat 1 van de 4 kleine rubberen voetjes mist. Apparaat wordt geleverd met kabel voor PC en kabel voor Mac, maar zonder voeding (gewone huis- tuin- en keukenadapter).

Drivers en manual voor zowel PC als MAC zijn te downloaden van:

http://www.midiman.com/index.php?do=support.drivers

http://www.midiman.com/index.php?do=support.manuals

Voor 40 euro kan hij opgehaald worden in Zwolle (werkend zien kan eventueel, maar dan heb ik wel even tijd nodig om de boel weer aan te sluiten en te installeren).
Opsturen kan natuurlijk ook. De kwaliteit van de gewone pakketdienst van de TPG vind ik echter twijvelachtig, vandaar dat het goed verpakt, verzekerd en aangetekend verstuurd wordt. De prijs van 40 euro wordt dan verhoogd naar 45 euro (de rest neem ik voor mijn rekening).

Plaatje:

Attachments

• biport-2x4s.jpg
    biport-2x4s.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 134
Wat vervelend dat ik niet editten kan, die typefout is echt niet om aan te zien :r ....

Maar de eerste potentiele koper heeft zich razendsnel gemeld, dus het ziet er naar uit dat hij al weer weg is...

Hey R-ond, is je PB-box vol?

Nou ja, ik neem het zekere voor het onzekere en vraag na 24 uur wachten andere geintersseerden vooral om iets van zich te laten horen. En als je je niet kan vinden in de prijs, laat je het maar weten wat je ervan denkt...

En hij gaat vandaag naar het Postkantoor!

Dank voor de aandacht, en graag een :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back