• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop: diverse onderdelen / manuals : De Doos van Senso

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
Wegens een overvloed aan vragen voor manuals, synth-onderdelen en ander moeilijk of
niet-meer te krijgen spul besloten om maar e.e.a. op een eigen home-page te zetten.
Voorlopig eerst maar een eenvoudige lijst, die ik de komend tijd met alle uit de doos
opgediepte items zal blijven aanvullen:

Senso's Box

Is nog een beta versie, maar dan staat er vast wat. Wordt vanzelf (nou ja, vanzelf...) beter.

:biertje:

goeie kleurtjes die site :)

buiten dat erg nuttig *bookmark*

Ben je al door je Sequential Pro-One onderdlelen heen?

Origineel geplaatst door bounce
Ben je al door je Sequential Pro-One onderdlelen heen?

Ja, er moet toch ook wel onderdelen voor de Pro One in die grote doos zitten? Zoals bijvoorbeeld zo'n vierkante, rood/zwarte zekeringhouder of een chassistrafo?

Effe een vraagje: kan je bijvoorbeeld zomaar andere (betere) oscillator of filterchips in een synth gaan steken, zodat hij beter gaat klinken? Zijn al die Cem-chips bijvoorbeeld compatibel? Werkt ie dan nog?

Zal nog wel ff duren voor ik door de Sequential parts heen ben. Hoe lang doe je over 75 modulatiewielen? Mocht ik straks nog onderdelen te kort komen, dan heb ik altijd nog een stapeltje nieuwe kompleet bestukte PCB's waar ik de ic's af kan slopen.
Enne Boemtsjak, die vraag van jou had ik toch al genoteerd? Trafo nog niet tegengekomen, maar wel de vierkante zekeringhouders. Helaas geen rode dekseltjes. Stukje gaffer-tape ook goed?
En thx Stefan!

Origineel geplaatst door nick nova
Effe een vraagje: kan je bijvoorbeeld zomaar andere (betere) oscillator of filterchips in een synth gaan steken, zodat hij beter gaat klinken? Zijn al die Cem-chips bijvoorbeeld compatibel? Werkt ie dan nog?

Nee dat kan helaas niet.

Origineel geplaatst door senso
Enne Boemtsjak, die vraag van jou had ik toch al genoteerd? Trafo nog niet tegengekomen, maar wel de vierkante zekeringhouders. Helaas geen rode dekseltjes. Stukje gaffer-tape ook goed?

Het zou heel goed kunnen dat je me er al over gemeeld hebt, maar dat het meeltje door een foutje in m'n spem-filter meteen in de tresjken terecht is gekomen. :stupid

Ik heb dus maar 1 trafo en zekeringhouder nodig. :) Hebben die Prophet-5 houders wel zo'n rood dekseltje? Anders neem ik wel zo eentje. Gaffer tape vinnik namelijk niet zo mooi staan. ;)

Helaas, echt geen rode (of blauwe, groene, enz.) dekseltjes. =(
Wel Sequential ronde fuseholders mét deksel, maar daar schiet je ook niks mee op.

Maar ja... wie weet wat ik nog tegenkom. Ik zal binnenkort nog eens een van de oude
techneuten van Sequential gaan opsnorren. Wie weet wat die nog in zijn kelder heeft.:eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back