[Cubase SX] Mixdown to audio probleem

funxiun

I'm the master of the 808
Oi!

Ik ben een beetje aan het experimenteren met Cubase SX en ben op het volgende probleeem gestuit;
Wanneer ik een audiotrack wil exporteren naar een WAV file dan krijg ik de melding 'An error occured during the export!'.
Verder geen reden ofzo.
De linker en rechter markers zijn gezet dus daar kan het niet aan liggen.
Het gekke is dat andere projects het wel doen en deze ene nou niet.

Wat zou het kunnen zijn?

R.

Misschien wel een bug?

Welke versie heb je nu dan? 1.03 is de laatste versie maar in 1.02 zou er qua mixdown al wat opgelost moeten zijn qua bugs zover ik weet.

Origineel geplaatst door fuse
Misschien wel een bug?

Welke versie heb je nu dan? 1.03 is de laatste versie maar in 1.02 zou er qua mixdown al wat opgelost moeten zijn qua bugs zover ik weet.

Ik heb versie 1.02.

Weliswaar niet geheel officieel maar 't is gewoon voor de test en niet voor het echte gebruik (om eventueel commentaar voor te wezen).

R.

Origineel geplaatst door funxiun

Ik heb versie 1.02.

Weliswaar niet geheel officieel maar 't is gewoon voor de test en niet voor het echte gebruik (om eventueel commentaar voor te wezen).

R.

FOEI :smeris:

Origineel geplaatst door funxiun

Ik heb versie 1.02.

R.

Ga je dan de officiƫle versie kopen als het programma je bevalt? :frons:

Anyway, je zou ook eventueel een mixdown kunnen maken door deze plugin op de Master te zetten en als "taperecorder" te gebruiken:

http://www.silverspike.com/PlugIns/TapeIt/tapeit.html

Back