Echo audiofire12, is het wat?

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik ben een beetje aan het orienteren voor een nieuwe geluidskaart en kwam ook de Echo Audio Audiofire12 tegen maar kom verder weinig tegen over mensen die hem gebruiken.
http://www.echoaudio.com/Products/FireWire/AudioFire12/index.php
Is deze kaart de moeite of kom je hem zo weinig tegen omdat het eigenlij net niks is..
Wat ik interresant aan deze kaart vind is de 12 in 12 outs op de kaart zonder verdere andere fratsen (om maar met de C1000 te spreken)
ADAT kaarten hebben allemaal 8 in 8 out en ik merk dat dat nu net te weinig is voor mij (heb nu 16 outs wat eigenlijk weer wat overdone is)

Iemand misschien nog andere suggesties voor een goede kaart met meer dan 8 in 8 out zonder midi, digi in out, koptelefoonuitgangen met knoppen, koffiefilters etc. gewoon audio in/out klaar..
De audiofire12 kost overigens 819,66 € pro STÜCK bij musicstore.

Heb mij net een Audiofire8 aangekocht en ik moet zeggen, tot nu toe loopt alles als een hoedje op mijn mac.
De klank is wat mij betreft zeer goed op het eerste gehoor, veel detail. Heb er nog ni zoveel mee gewerkt dat ik de nadelen zou kunnen opsommen. Tot nu toe zijn die er niet en ben ik er super blij mee. Zeer snel installeren en de kaart wordt meteen overal herkend.

Ze heeft een metalen behuizing en de driver ziet er mooi en duidelijk uit.

Back