gezocht: iemand die me op weg kan helpen met MPC 2000 & Triton

Status
Please reply by conversation.

mozz

Nieuwkomer
jaja, rare vraag misschien hier, maar ik zoek dus iemand (regio Amsterdam), die het leuk vind om tegen een (kleine) vergoeding mij te helpen met het opstarten van een kleine home-studio en bijbrengen van eea op gebied van home-recording/producing..

Ik heb een eigen bedrijf en eigenlijk amper tijd, maar eea jeukt weer en wil graag weer beginnen met muziek maken.

In mijn studenten-tijd heb ik veel met een Roland xp50 icm Cakewalk op de PC gewerkt en hiernaast speelde ik toen nog fanatiek (electrisch) gitaar.

Welnu, ik heb nu wat geld stukgeslagen op een Korg Triton studio, een MPC 2000xl, een PC had ik al. Hiernaast heb ik nog mijn gitaren en -hopelijk- ook nog wat muzikaliteit en creativiteit.

Dus wie oh wie, kan mij helpen om:

a) de MPC en Korg triton studio onder de knie te krijgen
b) ins en out +tips bijbrengen voor het gebruik van hardware sequencen, dan wel eea in combinatie met PC
c) mij verder op weg helpen cq adviseren in het uitbouwen van mn 'home-studio' (mixers, effecten, hd-recording)

?

Wellicht zo meer vragen, maar het komt er dus eigenlijk op neer dat ik (te) weinig tijd heb en een soortevan 'vliegende start' wil maken door 'les' te krijgen. Ook graag iemand zoek voor feedback en voor tips en advies.

Ohja, misschien handig om te weten, maar mijn voorkeur gaat uit naar Hiphop/Jazz/DJ, denk DJ Shadow, RJD2, maar ook meer commerciele toestanden. Rock/Hardrock behoort ook tot mijn favorieten, maar dan ga je meer richting cross-over a la Linking Park of gewoon Korn etc

Lijkt het je wat, laat maar horen,

je kan me mailen op michel@adsolutions.nl

groet Michel.

Status
Please reply by conversation.
Back