Foreigners nieuwe zanger...

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Beste mensen,

Ik heb een dringent vraagie...

De legendarische band Foreigner schijnt sinds 2003 bezig te zijn met een nieuwe zanger genaamd; kelly hansen
ter vervanging van Lou gramm

Weet iemand of die kelly een beetje kan zingen en net zo'n dijk van een stem heeft als Lou Gramm ??

Liefst er heel veel met zijn stemgeluid op lijkt ? is dit het geval ?

heeft iemand onlangs nog een concert van ze gezien ?

En heeft 013 een beetje een goed geluid ??

Re: Foreigners nieuwe zanger...

Origineel geplaatst door jaccis
En heeft 013 een beetje een goed geluid ??

Het geluid van 013 is echt briljant. Behalve als de geluidsman het verpest (al die keren dat ik er geweest is dat tot nu toe alleen 'gelukt' bij een concert van Marillion in de tweede helft van de set) heb je een helder doorzichtelijk geluid (niet dom lomp met alleen maar dreuned laag als in Ahoy en alle instrumenten hoorbaar) en naderhand niet eens per se een piep in je oren (wij staan altijd bijna vooraan en nog nooit een piep aan 013 overgehouden). De zaal is ook erg cool trouwens met dat langzaam oplopende (en alle bars goed bereikbaar :engel: ). Niet te groot ook maar ook niet klein: 013 is gewoon de beste zaal die ik ken (niet dat ik er zóveel ken, maar toch...).

HMH is beter qua akoestiek...dus een mooiere sound

Re: Re: Foreigners nieuwe zanger...

Re: Re: Foreigners nieuwe zanger...

Origineel geplaatst door Cheimoon
Het geluid van 013 is echt briljant. Behalve als de geluidsman het verpest (al die keren dat ik er geweest is dat tot nu toe alleen 'gelukt' bij een concert van Marillion in de tweede helft van de set) heb je een helder doorzichtelijk geluid (niet dom lomp met alleen maar dreuned laag als in Ahoy en alle instrumenten hoorbaar) en naderhand niet eens per se een piep in je oren (wij staan altijd bijna vooraan en nog nooit een piep aan 013 overgehouden). De zaal is ook erg cool trouwens met dat langzaam oplopende (en alle bars goed bereikbaar :engel: ). Niet te groot ook maar ook niet klein: 013 is gewoon de beste zaal die ik ken (niet dat ik er zóveel ken, maar toch...).

Aha dus ik ben toch niet de enige die het geluid van marillion kut vond in 013 !

Re: Re: Re: Foreigners nieuwe zanger...

Re: Re: Re: Foreigners nieuwe zanger...

Origineel geplaatst door Slipperman
Aha dus ik ben toch niet de enige die het geluid van marillion kut vond in 013 !

Ligt er natuurlijk aan wanneer... Ik bedoelde in dit geval de Marbles-show (alweer een hele tijd terug, toen ze o.a. Cannibal Surf Babe speelden). Ik heb ze ook gezien na Anoraknophobia en dat was wel goed.

Ik heb ze 2 keer op de marbles leg gezien en net weer 2 keer tijdens de not quiet christmas tour. Die laatste was best erg afgesteld. Vond de marbles leg meevallen al blijft vredenburg gewoon een erg bassig tentje (maar goed stond voor trewevas dus tja ik hoorde meer zijn monitor. Laatste keer vredenburg stond ik voor rothery dus voelde ik de wind van ze laney/roland stack)
In zwolle was het geluid wel zwaar kut ja (idd canibal surf babe) maar ik denk dat je dat blijft houden... Ze spelen in acoustisch mindere tentjes (ijselhallen, vredenburg wat alleen leuk is voor theater en wat klassiek). Ze moeten eens in de doelen gaan ofzo... Zal het gelijk wat beter klinken. Vooral petes basspedaal was gewoon veelste hard afgesteld. Wat was ik blij met oordoppies... (Al was het maar voor het voorprogramma met Gazpacho...)

Back