Reaktor 5

papier mache

Ingeburgerd
hallo mensen, ik werk sinds 1 dag met reaktor en..... het is een geweldig programma waar ik tot nu toe maar 1 probleem in heb: ik kan geen display modules actief krijgen als ik zelf een syhth maak (hieronder een voorbeeldje met een simpele saw oscillisator synth).

reaktorshot.jpg

ik krijg wat ik ook doe doodleuk een rood kruisje bij de aansluiting, moet ik de input veranderen? moet er nog iets voor voordat je een level metertje of een lampje aan iets kan vastzetten?

Gewoon ff wat van die instrumenten die bij de installatie erbij zitten even inkijken.
Werkt vast heel inspirerend. (en sneller dan de manual)

kun je level niet als eerste in de lus zetten? dat lijkt me erg logisch.... verder ken ik reaktor niet ... dus kan er ook totaal naast zitten .. zou t iig proberen?

Origineel geplaatst door fuse
Gewoon ff wat van die instrumenten die bij de installatie erbij zitten even inkijken.
Werkt vast heel inspirerend. (en sneller dan de manual)

heb ik al gedaan, maar het enigste verschil is dat de indicators in de schakelingen daarvan wel gewoon werken, waar ze ook zitten.

Er zitten Audio Voice Combiners in je ensemble (die zitten standaard voor de outputs).

Probeer de Level meter daar eens achter te zetten i.p.v. direct na je osc.

Heeft zover ik kan zien met polyfonische vs monofone audio te maken.

Origineel geplaatst door Acidfever
Er zitten Audio Voice Combiners in je ensemble (die zitten standaard voor de outputs).

Probeer de Level meter daar eens achter te zetten i.p.v. direct na je osc.

Heeft zover ik kan zien met polyfonische vs monofone audio te maken.

jah idd (k was r net achter gekomen voordat ik weer terug ging naar deze thread :P) alle signalen die net van een oscillisator afkomen zijn natuurlijk polyfoon omdat alle oscillisators in reaktor ook standaard polyfoon uitgevoerd zijn, dus als je er dan een level meter ofzo achter pleurt dan kan die er niks mee omdat die maar op een signaal werkt, en niet een paar stemmen tegelijk.
daar ging ik dus de fout in, want ik heb nl alles geleerd van een tutorial over een van de eerdere reaktors, waar iedere display indicator al blijkbaar was uitgevoerd met een audio voice combiner ipv dat je er eentje los moest bijmaken.

maar iig bedankt :) nu ga ik ns lekker met rgb lampjes klooien

Back