genelec 8040a, jippie!!

synthmann

Ouwe rot
na pak em beet 14 jaar trouwe dienst gaan mijn Absolute zero's en samson servo 170 op de reservebank. Vandaag bij I4-muzique een setje Genelec 8040a gehaald, ow die klinken lekker. Ben alleen heel benieuwd hoe ze thuis klinken...de Jack-XLR kabels die ik erbij heb genomen passen niet in mijn soundcraft mixertje omdat de "handvaten" van de pluggen te dik zijn vormgegeven, shit, hoe los ik dat nou op??

met diep graven in mijn "kabeldoos" dan toch 2 verloopstukjes gevonden jack naar mini jack en vervolgens mini jack naar jack. Een beetje prutsoplossing maar het werkt voor nu.

en het klinkt fantastisch!! Bass tilt op -4 dB ingesteld en een lekker strak geluid, zeer gedetailleerd en sprankelend. Dat schildert even af tegen de absolute zero's, ik hoor nu dingen echt voor het eerst!

gefeliciteerd!

(ik werk voorlopig nog even met Absolute 2's... :))

He synthman,

Goed te om te "horen"dat ze thuis ook goed klinken.

Ik regel wel ff andere xlr/jack kabels voor je

suc6

Harold

Origineel geplaatst door i4/acidjunkies

Ik regel wel ff andere xlr/jack kabels voor je

Kijk, dat is nou nog eens service!

En wat een goede online store heb je Harold, petje af. Ik had hem nog nooit gezien maar jullie hebben echt de betere spullen (geen Eventide?).

FF off topic: wat kost bij jullie de SSL XL logic G series compressor? Zag hem er niet bij staan namelijk...

Back