AN1x op MP 95 Euro

Henri/etgin303

Ouwe rot
15-01-2006:

Yamaha AN1x voor 95 Euro op marktplaats.

Weet niet of het de moeite waard is, maar volgens mij niet echt duur!

Rubriek: synthesizers

dit is wel een van de slimste scams die ik tot nu toe op marktplaats heb gezien!
e-mailen naar deez gasten heeft geen zin want dan krijg je geen bericht terug over het object.
je moet een 0900 nummer bellen voor 80 cent per minuut.
uiteraard is de an1x al lang weg. als hij ze dat ding uberhaupt al hebben!
het gaat hier volgens mij puur om de belkosten die je maakt!!!

ik kan het verkeerd hebben maar dit lijkt wel heel erg veel op een van die belspelletjes ed.

'tis idd gewoon scam, heb t maar even gemeld bij MP.

Die AN1x is er nooit geweest. :kont:

Hij is nu ook van MP af gekukeld.
:okdan:

Ik moet wel zeggen dat dit een behoorlijk slimme scam was. Dit emailtje kreeg je terug:

Welkom bij afd.verkoop,

*Wanneer u meer informatie wenst over het product of dienst waar u in geïnteresseerd bent dient u contact op te nemen met ons callcenter
0900-9988007 80 cent prm.

*Vergeet niet de correspondentie code van het artikel bij de hand te houden, deze correspondentie code staat vermeld bij elke advertentie.

*Wanneer u klachten of op/aanmerkingen heeft omtrent onze dienstverlening heeft, of suggesties waarop wij onze dienstverlening kunnen optimaliseren kunt u zich wenden tot afd.verkoop@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

Redactie Afd.verkoop.

Oh, en ze boden niet maar 1 instrument aan, ze hadden een stuk of 40 advertenties op MP staan.

Het was ook niet alleen die Yamaha ding, maar ook wasmachine, droger etc. :) ik had het ook gezien, en kreeg een standaard mailtje. Ik had gelijk gebeld, maar het nummer was niet in gebruik. Leek me te mooi om waar tezijn, maar uhhhhhhh heeft iemand zo een ding liggen voor 95 euro voor mij ;) maag ook 100 euro zijn, hehehe.

en hebben ze ook meteen

en hebben ze ook meteen

een zooitje emailadressen om te spammen...:D
Straalde er wel vanaf hoor..8o)

Back