[yamaha 01x] Drivers en Bugs!?

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Hoi,

Ik ben aan het sparen voor een soundcard-alles-in-1-unit-controller. Enfin, je kent het wel. Nou zijn in de running: yamaha 01x, of een Tascam 1082. Nou heeft die yamaha wel een stapje voor imho., echter, ik hoor veel over de drivers die niet al te best zijn. In verschillende reviews komt naar voren dat in win XP om de paar seconden een cpu-meter-peak te zien is, for no obvious reasons. En tevens dat de drivers na elke reboot weer geconfigureerd moeten worden. Dit vind ik weer zo nadelig dat ik daarom overweeg een Tascam te kopen, of misschien die nieuwe M Audio, als die erg goed blijkt te zijn.
Anyway, wie weet welke van de bovenstaande problemen van de 01x alweer verholpen zijn dmv. driver-updates enzo?
Dus, deelt alstublieft uw ervaring over de 01x met mij!

Dank, en de groeten, Maurice

Hoi Maurice,

Ik weet niet of jij dezelfde maurice bent die gerageerd heeft op mijn 01x. Maar al deze storingen komen bij mij dus niet bekend voor.

Helemaal niets kwijt na een reboot of shutdown. En de enige de CPU vreet is FL-studio.

Nu moet ik wel erbij vermelden dat mijn PC P4-2.8 Mhz is met 1024MB ram

Dus om de 01X niet te laten sterven in "speculaties" van anderen, vond ik dat ik het even moest zeggen.

Groet Machiel

Back