Lid geworden

Buius

Ingeburgerd
Hoi,

Sinds vandaag aangemeld dus even voorstellen. Ik ben Buius, kom uit Twente , ben 36 en maak sinds jaar en dag muziek. Dat wil zeggen: ik speel sinds 1990 in verschillende bands (maar vaak toch met dezelfde mensen). Veel top40 werk gedaan maar ook eigen werk. De laatste tijd is het van alles wat, studentenfeesten, kroegen, bedrijfsfeesten, af en toe een bruiloft en dat door het hele land. Ik werk ook veel met MIDI files, met een triootje klinken we dan als complete band.

Gear; Yamaha 01V, Yamaha S80, Access Virus B, Roland XV5080, Edirol UM880 en een PA installatie van bijna 2 KWatt (Te Huur trouwens). Computer: iMac.

welkom, enne woar bin ie van? ;)

Ik Bin van Laden. O nee toch niet.

www.primaxl.tk

binnenkort in The Jam u wel bekend (jouw statsie waor?) (28 Sept).

the jam is mij idd bekend en daarom zul je me daar ook niet vinden ;)

maar veel plezier! ;)

Veel plezier in het Pothuijs Olaf.

Die Access doe ik weg omdat ik m niet gebruik. In principe wel jammer ja want inderdaad een vette bak. Maar ja, te veel top40 werk en te weinig eigen nummers dus heb ik m niet nodig.

haha...pothuis..kom ik ook al niet....moet altijd janken van de PA daar ;)

OK ik geef het op. Maar wel af en toe de deur uit voor een frisse neus hoor!
Die PA (Voor zover PA te noemen althans) ben ik het mee eens.

groeten.

ik doe m'n best maar meestal kom ik (helaas) in adam uit voor de voor mij interessante muziekdingen

heheh olaf, niet naar U-tech geweest inna da tivoli???

was wel een leuk en gezellig feest!

oops:

welkom hier!
en nog veel plezier!

nope..heb niet (meer) zoveel met techno

Ok daar gaan we weer hey en welkom op dit fantastische forum, niet alleen over syths maar ook over andere muziek related s***, hier vind je ook de gezeligste mensen uit alle uithoeken van nederland. ge zijt welkom

Back