[punk]Body in my trunk

bassio

!?
dit maal een PUNK trackie van mij , uitgevoerd met de band (en een beetje opgekrikt hier en daar). op of aan merkingen zijn meer dan welkom .
wie weet waar ik mijn inspiratie vandaan heb gehaald mag het ook best zeggen :D

hier istie:

Body in my trunk

live versie

Cheers !

(al vraag ik me af of er wel liefhebbers zijn voor dit genre op dit forum :confused: )

Laatst gewijzigd:
opname klinkt al niet slecht voor een demotje ofzo :D..
wel lekker nummertje hoor, sample zit wel strak!
verder hoor ik the usual :)

nu jah, alles in dit genre heeft i.m.o. wel iets weg van Blitzkrieg Bob :-)
en de 'HEY' die bevestigt dat alleen maar :), enkel nog de 'HO'..

neigen jullie niet meer naar de rockabilly eigenlijk? nu jah, genres..

zelfs ben ik wel erg wegwijs / actief in de hardcore / metalcore scene, vraag me eigenlijk ook af of er hier liefhebbers van zijn :D

Goed hoor! Een van de weinige nummers die ik helemaal afgespeeld heb op het synthforum.
En dat is eigenlijk wel raar voor een punkdemo...

Halverwege moest ik even aan de dead kennedys denken ;)

Ik vind trouwens dat die basgitaar lekker in de mix zit (lekker genuanceerd)

ik zag "punk" staan en dacht: "heee, lekker", drukte op downloaden, trok ondertussen een flesje bier open, ging er eens voor zitten en er kwam................. (te) weinig (imo)

Zonder meer een leuk nummer, geluidskwali vind ik ook ok (voor zover ik daar fatsoenlijk over kan oordelen met m'n spiekertjes), fijne opbouw enzo, maar ik had ook graag wat meer afbraak gehoord.
Misschien verwachtte ik wel teveel hoor door het woordje "punk", maar ik vind 'm (vooral met datzelfde woordje in gedachte) wat te flauwtjes.

:)

Klinkt eigenlijk best lekker!! (En jah, ben zeker punkliefhebber.. Klinkt door de bas-sound een beetje a la Rancid!

Mist alleen een beetje punch.. Of power zegmaar... Het klinkt een beetje vlak! De zang mist een beetje pit ofzo..
En.. Maar dat is een tik van mij.. Een beetje een nederlands accent.. En dat trek ik slecht :)
En vind persoonlijk (ben drummer he) de drums een beetje saai.. Mag wel iets meer gebeuren, dat monotome gehak op de snare gaat me een beetje irriteren!

Maar overall zeeeker niet slecht!! :okdan:

punk op het forum?!
het begint nogeens ergens op te lijken hiero :)

10_PUNKS.jpg

vind het surfgitaar-themaatje erg gaaf bij 1.15

het nummer zelf is ook best lekker hoor, misschien niet speciaal, maar wel cool... het gaat lekker door...
de drums mogen wel wat meer variatie gebruiken, misschien effe een stukje op half-time spelen...

ik sluit me wel aan bij Ethereal mbt je Nederlandse accent, dat ligt er echt té dik bovenop...
ik zou zeggen, werk eraan of ga gewoon in het Nederlands punken! 8o)

tnx voor de reacties , leuk ook om te horen dat dit genre hier ook word gewaardeerd.

Origineel geplaatst door Ethereal
De zang mist een beetje pit ofzo..

dit ben ik wel zo een beetje op mijn agressiefst ,ben gewoon te lief denk ik :). maar ik kijk er wel altijd heel stoer bij :( :D. ik weet dat ik geen geweldige zanger ben ,somige dingen kan ik oefenen maar somige dingen zal ik nooit leren , we moeten het er (voorlopig)maar mee doen , een echt goede zanger is fokin moeielijk te vinden (helemaal eentje zonder ster allures:r), we hebben dan ook besloten om voorlopig zo met z'n 4-en door te gaan .

Origineel geplaatst door trigg
ik sluit me wel aan bij Ethereal mbt je Nederlandse accent, dat ligt er echt té dik bovenop...
ik zou zeggen, werk eraan of ga gewoon in het Nederlands punken! 8o)
)

blijft een bekend probleem dat accent , ik doe mijn best om niet nederlandsch te klinken , maar dit valt niet mee (ik ben dan ook al 30 jaar besmet met het neerlandsch/rotterdamsche taaltje en accent .

hieris een recente live opname van 'Body in my trunk', vinden jullie het accent al iets beter worden ?

Lachen dit !!

Alleen die zang is echt slecht qua engelse uitspraak...

misschien moet je dit nederlandstalig doen...

krijg langzamer hand het idee........nee , weet zeker dat het echt een fobie is van ons nederlanders met 'ons' accent in een andere taal . (erg hé)
dat wijfie van guano apes zingt met een duits accent . mag dat wel ?

Origineel geplaatst door Jena_mu6

Mag ik niet een keertje mee komen zingen.................heb een redelijk goei stem en geen nederlands accent (:

ik wil je weleens horen dan . heb je geen mp3tje ergens ?

cheers .

Nou ik vond het niet echt storend ofzo..
Moet je eens duitse punkbands eens engels horen zingen/krijsen...Das pas lachen

Maar gewoon in het nederlands doorpunken is ook cool hoor :)

En wat de drums betreft.. Zo af en toe een breakje, een fill ofzo.. En iets meer varieren met het kick-patroon.. En inderdaad misschien eens een paar maatjes halftime gaan werkt prima denkik!

Ik wil ook een punkband :(

Origineel geplaatst door Ethereal
Maar gewoon in het nederlands doorpunken is ook cool hoor :)

En wat de drums betreft.. Zo af en toe een breakje, een fill ofzo.. En iets meer varieren met het kick-patroon.. En inderdaad misschien eens een paar maatjes halftime gaan werkt prima denkik!

Ik wil ook een punkband :(

in het nederlandsch punken..uhm rocken doen we ook hoor , maar dan moet ik wel een nederlandsche tekst geschreven hebben op een nummer .vertalen of herschrijven geloof ik niet zo in . nummers over de nederlandsche samenleving hoor je mij niet in een andere taal doen .

de rest zal ik doorgeven aan de drummer .

en je wil een punk band , niet willen maar doen !

Back