Virus Ti loopt geregeld vast

Skycat

Stamgast
Ik heb nu al zo'n 2 maand mijn Virus Ti Desktop met de laatste OS.
Ik stuur die aan via Midi en als Sequencer gebruik ik Cubase SL 3.1
Het probleem die ik heb met deze synth is dat hij toch wel zo'n 20 tot 30 keer vastloopt en daarmee bedoel ik dat de sound blijft hangen ofwel een diepe sawsound hoor en dan kan ik dit probleem meestal niet met de panic knop verhelpen maar gewoon mijn voeding uittrekken en opnieuw opstarten.
Ik stuur niet meer dan 3 klanken tegelijk aan maar terwijl mijn sequencer aan het loopen is overloop ik mijn patches om de meest geschikte klank te vinden en dan te editeren maar dit is blijkbaar niet mogelijk ?
Bij deze wou ik vragen of er nog mensen hetzelfde probleem ondervinden en hoe ze dit eventueel hebben opgelost.

ik herken het niet zo extreem als jij, maar inderdaad soms loopt ie vast op een patch....

\nieuwste OS ?

Andere nog iets hierover te melden ?

Access mailen... vragen aan hun wat het kan zijn en dan omruilen als het nodig is (dat geven zij wel aan)
daar zullen ze niet zo moeilijk over doen.

Inderdaad even Access mailen. Hoe meer siganelen ze krijgen dat er fouten zijn hoe beter. Liefst natuurlijk met een zo uitgebreid mogelijke beschrijving.

Ik gebruik 'm via USB, en heb eigenlijk minimale problemen. Noten hangen nog wel eens, maar nooit zo extreem als jij meemaakt. Voor de rest gaat het allemaal wel goed eigenlijk.

Je moet ook eens kijken of midi via USB beter werkt voor jou, of dat het resetten (aanzetten met ARP EDIT of ARP ON, weet even niet meer precies welke) werkt.

Back