E-MU Esi 4000 Turbo effects probleem!

Nightstorm

Ouwe rot
heyz,

ik heb een probleempje: ik wou eens wat experimenteren met de effecten die de Turbo-kaart van me Esi biedt, maar ik krijg met geen mogelijkheid enig effect over m'n geluid!

Ik wil in Multimode gewoon effecten toewijzen aan m'n main-output, dus heb in effect setup staan: Effects Enabled en bij multimode control: master settings

dan selecteer ik bij master effect a bijv. een reverb, ga naar sends en zet bij main 'm op 100% maar er is geen verschil (alleen als ik me koptelefoon in me sampler steek dan hoor ik over de koptelefoon wel de reverb!)

iemand enig idee wat ik fout doe? bijvoorbaat dank!

Beste nightstorm, ik weet hoe het moet....maareh dat kan ik beter voordoen aangezien het teveel is om hier te typen....kun je goed werken met de sampler in het algemeen ?

Ik zou zeggen als je wil kan ik het je persoonlijk uitleggen...of per telefoon...

C-Code> dat zou ik erg op prijs stellen, heb je misschien msn? dan zou je via msn je tel. nr. door kunnen geven en dan kan ik meteen makkelijk vantevoren vragen of 't gelegen komt als ik je bel :) zo ja, je kan me toevoegen op ctjj@multiweb.nl

zo nee, dan kun je ook dat e-mailadres gebruiken om je tel. nr. door te mailen.

Alvast heel erg bedankt!

de effecten komen uit aparte outputs he...ik neem aan dat je die outputs wel naar je mengtafel hebt geleid?

Pjotr: je bedoelt die speciale fx-output? die moet dus aangesloten zijn als je de effecten wil horen? ik dacht dat dat gewoon een kopie van de main was, geroute door de effecten heen en dat ie voor de sub-outputs alleen was als daar geen kabels in zaten (door die plug sensing)

Back