Welke muziek op je begrafenis/crematie/etc.?

Fall Entrance van Ed Starink

Fall Entrance van Ed Starink

1. Fall Entrance ........................................... Ed Starink (van "Moods - Synthesizer Seasons")
2. Karen´s Theme From Out Of Africa ............ John Barry
3. Laura Palmer´s Theme From Twin Peaks ..... Badalamenti

www.synthesizer-greatest.info

Tears in Rain Vangelis
Forever Young Alphaphille
Live and Let Die Beatles

Origineel geplaatst door MindBleep
Tears in Rain Vangelis
Forever Young Alphaphille
Live and Let Die Beatles

Maar Mindbleep, je had al gekozen .. (zie vorige pagina) ..

Maar Mindbleep, je had al gekozen

Weet ik................maar aangezien ik shizofreen(Pchychotische aandoening,komt zelden voor maar veelvuldig bij hoogopgeleide individuen of hoog begaafde muzikanten) ben.heb ik 2 persoontjes in 1 lichaam!

Dus geeft mij dat zo'n beetje het recht om 2x te stemmen.
Oftewel ik twijfel wat ik ga aanhoren als ik in me kist lig!:confused:

Origineel geplaatst door MindBleep
Weet ik................maar aangezien ik shizofreen(Pchychotische aandoening,komt zelden voor maar veelvuldig bij hoogopgeleide individuen of hoog begaafde muzikanten) ben.heb ik 2 persoontjes in 1 lichaam!

Dus geeft mij dat zo'n beetje het recht om 2x te stemmen.
Oftewel ik twijfel wat ik ga aanhoren als ik in me kist lig!:confused:

je hebt het hier over een multiple personality disorder (MPD) en niet over schizofrenie :duivels: :engel:

Kick

Front 242 - Masterhit.
Nine Inch Nails - March of the pigs.

Sisters of Mercy - Dr.Jeep
Ministry - Jesus build my Hot Rod
MetallicA - For Whom the Bell tolls (de orginele versie MET Burton)
Turbulence - 6 Million ways to Die
Dione - Give me Pain till I Die (Ik wil dan wel een speciale remix !)
Old Mans Child - Millenium King
Cradle of Filth - Amor É Morte

Verder GÉÉN geloofs gelul, geen gezannik of gejammer, fik erin en BBQ erna. Het trouwens wel een USA Hearse zijn en gene Volvo of Mercedes

Onderstaande foto was mijn auto tot voor 1 jaar geleden :) :okdan: morbide rouleert ! :halleluja

Attachments

• hearse.jpg
    hearse.jpg
    72,2 KB · Bekeken: 119
Vette bak om in te rijden:duivels:

Sjekerz,

Rechtstreeks van een begrafenis ondernemer gekocht met een defecte motor, oude V8 vervangen door een 350 PK gereviseerde/getunde Corvette motor, dubbele uitlaat met Flowmasters :halleluja

Alles was nog in werken en kompleet, incl. standards met de vlaggen en de alle acesoires om de kist mee te klemmen ed. Ik was op Ebay al op een zerk aan het bieden die ik achterin wilde gooien gevuld met 2 18" subs en wat amps :duivels:

Leuke stunts mee uitgehaald (ineens 30km p/uur gaan rijden op de drukste straat in het dorp hihi.... de buren hadden er erge moeite mee trouwens :P)

omdat zo'n thread moet blijven leven :D

omdat zo'n thread moet blijven leven :D

Skinny Puppy - Last Rights (hele album)
Arvo Pärt - Festina Lente
CausaliDox - After The Dreams End (S&M mix) <-- eigen track (don't ask, I just like it)
The Cure - Disintegration (hele album)

Het heeft iets venijnigs, de mensen je muziekkeuze opleggen vanuit het graf... Ervan uit gaande dat er mensen bij je begrafenis zijn die je aardig vonden, kan dat een behoorlijk traumatische ervaring zijn (zeker in het geval van Skinny Puppy) of bepaalde muziek voor altijd met een bepaald gevoel verbinden...

But hey, it's MY funeral :P

gorillaz - tomorrow comes today
the doors - riders on the storm
smashing pumpkins - mayonaise

Re: omdat zo'n thread moet blijven leven :D

Re: omdat zo'n thread moet blijven leven :D

Origineel geplaatst door scarum
But hey, it's MY funeral :P [/B]

And I can cry if I want to... :D

Highway to hell! - Ac/Dc (ok erg flauw)

als ik ooit eens zelf een mooie track (super chill en relax nr) maak wil ik dat iedereen die luisterd dat lijkt me nou echt in style naar het hiernamaals vertrekken, onder het genot van je eigen muziek (gaat om t idee) :luv:
lijkt me ook lekker sentimenteel :)

maar als ik iets moet kiezen wat ik niet zelf heb gemaakt gaat t een old school trance track worden..
er is 1 trance nr (stamt nog uit de tijd dat er echt trance werd gemaakt in de diepe zin van t woord) en daar krijg ik altijd weer kippenvel van .... ik weet eigenlijk niet eens hoe t heet ... t cd hoesje zal wel ergens rond slingeren
bij die track kwamen inderdaad van die gedachtes op van, dit moeten ze op mn begravenis draaien!

Ik heb ook zitten denken aan een super ruige hardcore track .. dat lijkt me ook nog wel cool.. dat echt iedereen elkaar zit aan te kijken van: jeeeeeeemig! wanneer is t afgelopen :duivels:

Pearl Jam - Indifference
Muse - Ruled by Secrecy
en ehm... Procol Harum - A Salty Dog
okee... 6 million ways to die als afsluiter dan!

Lars Horntveth - Pooka!

Tekstloos, maar het is echt mn levenslied geworden

Back