Welke muziek op je begrafenis/crematie/etc.?

Toto - Bottom of your soul.

Ik doe alle nummers uit six z'n kutdraadje,. en dan verplicht de hele sessie uitzitten
onder t mom van respect voor de dooie!!!
Onderweg sterven er dan vast een paar vrienden van ergernis en dan ga ik iig net alleen!

ophidian-butterfly
ruffneck & ophidian-so many sacrifices

die blijven nice:D

Beetje ouwe koeien uit de sloot. Recentelijk bij een crematiedienst was dit nummer, wel impressive in die setting:

Pink Floyd - High Hopes
Pink Floyd - Time

Verder weet ik het nog niet, hopelijk heb ik nog lange tijd te gaan om er nog wat bij te bedenken!

Ik doe alle nummers uit six z'n kutdraadje,. en dan verplicht de hele sessie uitzitten
dat gaat een extreem lange zit worden dan... en zou men in de tijd niets mogen eten/drinken dan zullen er ook nog wel een paar sterven van uitdroging, honger, en besmetting voortkomend uit alle uitgezeken en gescheten zooi op de vloer, over de stoelen en de inmiddels bezweken bejaarden... we praten nl wel ff over een gemiddelde duur van 2:30/K#... en er zijn momenteel al... *jawel*... ruim 6600 van die misbaksels :dj:

Ik ga niet dood.

ik ga zelf spelen op mijn begrafenis, dan ga ik daarna wel dood ofzo, of niet nuturluk...

:mega:

Weet je, zorg ik wel voor de koffie goed?

over die vraag heb ik ook weleens nagedacht. maar naarmate de jaren verstrijken veranderd mijn muziek keuze ook. met andere woorden ik moet weer eens gaan nadenken wat ik zou willen ''horen'' op me begrafenis haha

dat zijn de 3 nummertjes waar mee ik me graf in ga.

onder t mom van respect voor de dooie!!!
Onderweg sterven er dan vast een paar vrienden van ergernis en dan ga ik iig net alleen!

wheres the lik button;-]
moet zegge ..volgensmij hadk al ge..react; wild as the wind

gives me creeps [hope i wake up]

nxt time im not around ..peeps asking wheres the fokko
play like .....:z

Back