Welke muziek op je begrafenis/crematie/etc.?

Adagio For Strings maar dan wel die van William Orbit of Chicane - Saltwater en daarbij Fagile van Sting. Als het een staatsbegravenis wordt iets van StarWars, bijvoorbeeld Duel Of The Fates. ;)

als dramatisch aanvangsmuziek dacht ik aan de autechre remix van beaumont hannant's "psi onyx"...

ergens in het midden mag wel een klassiek stukje van mussorgski voorbij komen.. ncht op de kale berg ofzo... of zo'n 500 koppig zeemanskoor die van die klassieke zeemanliederen zingen... da's ook wel vet!

en als afsluiter, als OF mijn kist in het vuur wordt geduwd, OF ze 'm laten zakken in de grond, de 2e mix van de single van 'the box', van orbital. die met die clavecimbels... wedden dat alle aanwezigen kippevel krijgen?

Origineel geplaatst door schaapje

en als afsluiter, als OF mijn kist in het vuur wordt geduwd, OF ze 'm laten zakken in de grond, de 2e mix van de single van 'the box', van orbital. die met die clavecimbels... wedden dat alle aanwezigen kippevel krijgen?

de box dat is idd een mooi nummer.

hmmm... de aanwezigen zullen veel geduld moeten opbrengen om te luisteren naar het meesterwerk Klaus Schulze - Crystal Lake, of ze het nou kunnen waarderen of niet.
Met name de manier waarop het eindigt, zal mij weer het nodige kippevel bezorgen (ja! zelfs in m'n grafkist!!!!! 8D).

Iets van Nasenbluten of de kotzaak klan, of test 1 van uhm.. spdk!

Of mocht ik aan een overdosis overlijden, dan word het Mr Kirk your son is dead! van Deadkirks

in iedergeval deze 3.

Nostalgia - David Sylvian,
Headlites - Blue nile,
Iets anders - Blof

Origineel geplaatst door oozi
2 die ik al jaren voor die gelegenheid gepland heb:

nine inch nails - something i can never have
jane's addiction - summertime rolls

ik heb inderdaad ook al jaren een constant bijgewerkt lijstje klaar.
en ik zorg er ook voor dat mensen weten waar dat lijstje ligt, want ik wil geen k*tmuziek op mijn begrafenis.

in ieder geval ook Nine Inch Nails - Something I Can Never Have [grey would be the colour...]

en dan nog:
Dream Theater - Space Dye Vest
Nine Inch Nails - The Great Below

en ik ben NU die beaumont hannant autechre remix aan het downloaden, dus misschien dat die er wel bij komt... aangezien iedereen m hier zo mooi vindt...

de drie pinten - bloemetjesgordijn....

of toch maar wat anders??

heb zoveel muziek die ik mooi vind, misschien dat een feest met allleen maar mijn favo muziek en paars met groene kleding beter is.
Tracks als:

strings of life - rhythm=rhythm (whow !!)
Frankie knuckels - tears (slik...)
air - all i need (gewoon prachtig.. en goede herrineringen maar ook verdrietige herrineringen.)
Earth wind & fire - after the love has gone (wederom een (onbeantwoorde) liefde van een dame die een maand of wat geleden is overleden)
Terrace - my mirror image (heel rare maar zeer goede herrineringen aan, moeilijk uit te leggen)
Red hot chili peppers - under the bridge
armand van helden - you don't know me (door een verloren gegane liefde die mijn leven behoorlijk heeft veranderd)

en op zeker:
da goose - man of rubber (b-kant van die thematrack van shockers 2001 die ik zelf heb gemaakt)

en verder gewoon een hoop vrolijke feestplaten en disco, ben een vrolijk typje dus geen gejank als ik uit de mode ben.
FEEST !

Simon and Garfunkel: Sound of Silence (live uitvoering door Paul Simon in Central Park New York)

Geweldig mooi, goed voor kippevel. Op dat nummer gaat gegarandeerd heel de tent janken.

'Wie nu niet springt is een homofiel' :)

Nee, het wordt (tot nu toe) Search your feelings van Model 500 & The Martian.

R.

Williams Orbit: Barbers Adagio for strings Original =(

Laatst gewijzigd:
Terwijl de lange stoet langs m'n urn :walker: speelt de :dj: ieder nummer van Guns n Roses. En ik knik als een :engel: goedkeurend alvorens ik :doei: zeg tegen ieder die is gekomen op m'n afscheid. En voor ieder die niet is gekomen: :fuckoff:

(Nummers als Civil War, Estranged en Patience zijn zo onwijs heerlijk...) Als laatste nummer "I break 4 Monster Booty" van John Scofield en mag iedereen weer opkrassen.

Origineel geplaatst door Mangina
DJ41, Geleihoofd? Was die plaat van Darrien Kelly? Vraag het me gewoon af want volgens mij licgt die hier ergens! Terror traxx nr?

nr. 17... ik heb hem ook ;)

Ik zat te denken aan:

-Estonia (Positive Light Remix) van Marillion
-Inuendo van Queen
-eventueel een rustige en zweverige Ierse traditional

Maar ik moet er bij zeggen............ik luister er zelf liever naar dan dat ik anderen er naar laat luisteren. :engel:

da's inderdaad wel een beetje lullig ja.....het bezoek moet er naar luisteren, niet jij zelf...mmmm...misschien iets leuks dat iedereen leuk vindt...frans bauer ofzo ;)

Back