Welke muziek op je begrafenis/crematie/etc.?

Olaf mag zich nooit meer op dit forum vertonen... Frans Bauer! Ik bedoel, André Hazes is tenminste een stoere gast die knakworstjes eet en sinaasappelsap drinkt! Bauer is een mietje :)

luister eens, ik heb zelfs nog 2 LP's van andre hazes in mijn collectie, maar sinds ie ineens met een soort blues-brothers virus geinfecteerd is mot ik em nie meer:maffia: :maffia: :maffia:

Origineel geplaatst door omiel
Simon and Garfunkel: Sound of Silence (live uitvoering door Paul Simon in Central Park New York)

Geweldig mooi, goed voor kippevel. Op dat nummer gaat gegarandeerd heel de tent janken.

idd geweldig mooie plaat en zeker kippen vel

Origineel geplaatst door olafmol
da's inderdaad wel een beetje lullig ja.....het bezoek moet er naar luisteren, niet jij zelf...mmmm...misschien iets leuks dat iedereen leuk vindt...frans bauer ofzo ;)

OE jij Heiden... ga je mond spoelen :frons:

Witte Rozen - Willy Alberti en Johnny Jordaan.

Er stond toch een paar daagjes terug iets in de krant over een ziekenhuis die dacht dat die gast al dood was. Hadden ze zelfs al toestemming gevraagd voor het uitraggen van de organen... Die man bleek nog springlevend te zijn, was alleen maar in een "coma" (is overigens ook zo'n heerlijk nummer van G n R).

En bij de weg kun je beter naar wat trance luisteren dan naar Fransje Bauer, Olafs favoriet :P

Tijdens de mis de soundtrack van The Godfather met als special door een 303...

The Clash : Should I stay or should I go?
The Jam : Going underground
Metallica : Enter sandman
Guns 'n Roses : "Paradise City", "Welcome to the jungle"
Milk Inc : The land of the living
Living in a box : Living in a box
Puff Daddy : Come with me
Sash!: Encore une fois
Take That : Relight my fire
Phil Collins : Something happened on the way to heaven
Oasis : Live forever
Madonna : This used to be my playground
Dr Alban : It's my life ; Sing Hallelujah

Beetje commercieel maar ik heb er met vele vrienden een goede herinnering aan... 'Cygnus X - Superstrings'

Verder Robert Plant - Big log en Robert Miles - Music was my first love...

Ach het kunnen er zo veel zijn waar ik nu even niet op kan komen.

Ok ik ben het zat, ik heb hier een emmer met groene zeep concentraat en de gene die nog een keer de F. B. naam noemd ga ik persoonlijk zijn mond uitspoelen :( :duivels:

AAAAAHHHHHRRRGGG!!!!
/me pakt emmer en borstel en ren achter farlukar aan
Jij Heiden kom hier ge moet gekuist worden!!!

waarom is ieder tegen fransje?

waarom is ieder tegen fransje?

Frans bauer is een aardige knul.. persoonlijk dan.. alleen hij moet met ze poten van de microfoon afblijven

Origineel geplaatst door Tron
Ok ik ben het zat, ik heb hier een emmer met groene zeep concentraat en de gene die nog een keer de F. B. naam noemd ga ik persoonlijk zijn mond uitspoelen :( :duivels:

Frans Bauer rules. ;) hij verkoopt meer dan alle dance acts bij elkaar dus puur wat fans betreft is hij een ster.

Back