Syntax Terror
Oktoknoppie
Ok, ik weet dat het mogelijk is om meerdere rand-apparatuur aan te sluiten via SCSI op 1 sampler. (dus HD,ZIP + CDROM)
Is het ook mogelijk om 1 SCSI zip drive te delen met 2 samplers? Ik wil namelijk mijn RS7000 en SU700 gebruik laten maken van 1 zipdrive, ten eerste omdat ik maar één zipdrive heb
maar ook om samples uit te wisselen, via de zip.
Ik weet ook dat ze allemaal verschillende device-ID's moeten hebben, maar lees af en toe over apparaaten die de SCSI bus "overnemen", is dit hier van toepassing? Kan ik mijn idee zonder problemen uit proberen of is er kans dat ik dan wat sloop?
Is het ook mogelijk om 1 SCSI zip drive te delen met 2 samplers? Ik wil namelijk mijn RS7000 en SU700 gebruik laten maken van 1 zipdrive, ten eerste omdat ik maar één zipdrive heb
maar ook om samples uit te wisselen, via de zip.Ik weet ook dat ze allemaal verschillende device-ID's moeten hebben, maar lees af en toe over apparaaten die de SCSI bus "overnemen", is dit hier van toepassing? Kan ik mijn idee zonder problemen uit proberen of is er kans dat ik dan wat sloop?
moet er inderdaad niet aan denken, ik ga het dus NIET proberen, Bedankt allen voor het advies!