Online mp3's kopen ?

Daar verbaas ik me eerlijk gezegd helemaal niet over. mp3's verkopen lang niet zo goed, en dus wordt er op kosten beknibbeld, en wordt er niet, of heel summier gemasterd. Ik denk dat dat vooral geldt voor tracks die alleen via beatport worden uitgebracht, en niet op CD en vinyl geperst worden.

Maar inderdaad, die filtering is idd erg prettig. Bij soundclick kan je ook mp3's kopen, maar moet je je eerst kniediep door de stront voordat je een paar fatsoenlijke tracks te pakken hebt.

Nergens. Beatport werkt niet met kleine klantjes, maar doet alleen zaken met gerespecteerde labels, en ik heb me laten vertellen dat die zelfs moeite moeten doen om erop te komen als de heren en dames bij beatport ze niet kennen.

Das toch niet zo? Volgens mij kan iedere boerelul op beatport zijn mp3 release neer zetten...als ik dat zo zie wat voor eindeloze suffe crap ze daar hebben

Tot nu toe levert Itunes het meeste op voor mij, traag en gestaag wordt het steeds meer bij de andere ;)

http://www.trackitdown.net/

is volgens mij wel wat duurder dan beatport.
groot voordeel is dat ze tegenwoordig paypal accepteren dus je hebt geen creditcard meer nodig

weed_dlfreeweed_k_88x46_static.gif

WEED files are full quality WMA files, that can be played 3 times, if you like it you buy it.
Each file is only 0.79 USD (=0.61 €) !!! It´s a really fair price. All you need is the weed software and a paypal account.
Once you own the file you can transform it into MP3, Burn it on CD and so on.
You can even publish these Files on your Website, or distribute them on P2P networks such as Emule.
And the good thing is: Every time someone buys a file that you own, you get 25% of the retail price on your Paypal account.
To find out more about WEEDSHARE visit www.weedshare.com

dit vond ik wel okay..

Wat heeft dit dan voor nut. Als ik hem afspeel dan heb ik hem. Daar hoef je dan niet meer voor te betalen. Als je nu een stukje van een nummer hoort snap ik het. De kwaliteit waar je hem geheel mee afspeelt die kun je direct recorden. En er hoeft niets de pc uit. Dus dat is eigenlijk niet slim van die site. Record what you hear.8>

Back