Mijn allereerste nummer !!!

DraZziC

Ingeburgerd
Ik heb dan eindelijk mijn allereerste nummer af wat ik helemaal zelf heb gemaakt :) Eindelijk dan. Na lang wachten staat hij ook nu op mp3.com maar daar mocht bij niet op omdat ik in de intro een stuk van de film the Silence of the Lambs had gebruikt, helaas :(
Daarom heb ik de intro er maar afgeknipt en hem er zonder naar toe geupgeload maar jah.

http://artists.mp3s.com/artists/390/drazzic.html

Hier kan je hem downloaden en beluisteren, reacties over het nummer kan je me mailen via mijn site bovenaan op Contact te klikken, of gastenboek te gebruiken, of je laat hier iets achter

tnx !

Hij klinkt wel wreed.

De mix kan nog zoveel aan verbeterd worden dat het nog vetter en nog harder klinkt. Zou nog maar eens goed snuffelen naar tips op het forum. Maar toch met zo'n setup is het kijken hoe je het maximale uit je gear kunt trekken.

Gewoon lekker blijven doorgaan en de hollandse eer hooghouden. ;)

kleine tip: MP3.com is leuk om je nummers neer te zetten maar verwacht geen reacties, want er zijn nog 3.560.344 andere muziekanten daar die hun muziek aanbieden..

Origineel geplaatst door Arveyman
kleine tip: MP3.com is leuk om je nummers neer te zetten maar verwacht geen reacties, want er zijn nog 3.560.344 andere muziekanten daar die hun muziek aanbieden..

Hey, jah ik weet het maar is wel fijn om je nummers een beetje op een rijtje te hebben, ik heb naast mijn mp3.com ook nog een persoonlijke site, en myownmusic zit ik ook. Maar ik post mijn nummers op verschillende forums om reacties, dus aan mijn reacties kom ik wel.

Fuse tnx voor je reactie, ik heb veel gemastered maar ik gebruik alleen maar software Reason + SoundForge dus is het ook moeilijker, ik zal naar tips zoeken op dit forum, weet je zo in welk forum ik het best kan zoeken ?

Origineel geplaatst door Arveyman

Wat dat betreft is Besonic al iets leuker, al is de feedback daar vaak beperkt tot "Good/Fair/Bad" ... of je wordt zonder commentaar toegevoegd aan een playlist.

Back