Wat voor werk doe je?

Wat voor werk doe je?

• Audiotechniek

Stemmen: 2 3,3%
  • Muziek branche

Stemmen: 8 13,3%
  • ICT

Stemmen: 14 23,3%
  • Studeren

Stemmen: 12 20,0%
  • Anders

Stemmen: 24 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    60

meesha74

Muzikant
Ik ben altijd benieuwd naar wat de bezigheden van andere SF gebruikers zijn. Vandaar de enquête: Wat voor werk doe je?

Over mijzelf: Ik werk als geluidstechnicus bij een klein bedrijf, dBmg . Wij zitten in de (Mobile) Broadcast voor radio en TV. Ik zit regelmatig in radio en tv-studio's verschillende programma's te schuiven. Maar meestal ben ik ergens op lokatie met een reportage wagen of een mobiele radio set. (festivals, lokatie uitzendingen, concerten, actualiteiten etc. Dit alles voor de landelijke omroepen, zowel publieke als commercieël. (Radio1, Radio2, KRO, NCRV, TROS, KinkFM, Veronica, MTV, NOS, Wereld Omroep etc.....)

Hiervoor heb ik eerst een tijd bij de regionale omproep gewerkt. Daarna Sound Seminar in Rotterdam gevolgd en vervolgens 4 jaar bij Cinevideogroep gewerkt.

Wat doen jullie zoal???

:okdan:

heb gekozen: ICT... een breed begrip!

Heb samen met een oud collega een bedrijfje op gericht, we verzorgen de “Corporate identity” voor een bedrijf. Dit houd in het ontwerpen van website's, maar ook het ontwerpen van drukwerk, advertenties, visitekaartjes, briefpapier maar ook commercials (radio of tv, alhouwel dat nog niet voor gekomen is). Ook verzorgen we dan de uitvoering van het hele traject. Dus wij zoeken een drukker, enz...

Voordat ik overigens in de computer-wereld (op werk vlak dan, hobby-computer-nerd ben ik altijd wel geweest) terecht kwam was ik tuinman! Heerlijk, dat buiten werken! Als de hele zaak hier instort (wat ik niet hoop) ga ik lekker weer de tuin in!

professioneel vakkenvuller bij de plaatselijke supermarkt
ben tevens embaleur maar dat is (gelukkig & helaas) een uitstervend vak vanaf volgende week

Laatst gewijzigd:
Ik communiceer voor diverse bedrijven. Zij hebben alle d.m.v. import en detailhandel met muziekinstrumenten en pro audio te maken.
Daarnaast ben ik sound designer voor een Amerikaanse synthesizer fabrikant. Ik ben een verstokte part-timer en werk momenteel vier dagen per week.

Muziekbranche dus.

JAVA J2EE... simpel.

ik ben na een derde mislukte studie nu als uitzendkracht aan de gang bij een grote verzekeringsmaatschappij, beetje simpele administratieve dingetjes aan het doen..in maart houdt het waarschijnlijk op, hoop dan naar utrecht te kunnen verhuizen, daar nog even tot september te werken en dan journalistiek te gaan studeren

dat is volgens mij iemand die flessen inneemt voor statiegeld. Right?

ik werk in een ziekenhuis als longfunctie laborant.

Origineel geplaatst door Slipperman
2 jaar geleden had ik de zelfde enquete en nog eens veel ruimer opgezet ook...
idd kan ik me nog herinneren...
ach, zolang er maar niet nog eens een thread word gestart "hoeveel verdien jij op maandbasis"
dat was werkelijk de meest banale thread ooit...

Ik studeer en heb een bijbaantje bij de Super de Boer als parttime oproepkracht (beetje bestellen, af en toe wat schoonmaken, gewoon lekker relax).

80% ICT
20% audio

Ik ben muzikant. Ik probeer rond te komen met wat ik verdien tijdens optredens. Ik ben in het verleden vertegenwoordiger geweest voor versvhillende bedrijven en heb ook in de techniek gezeten (as-afdichtingen voor pompen). Ik had altijd de droom om mijn geld te verdienen met muziek.

Ik heb besloten, nu ik nog jong ben, om toch de stap te ondernemen en de werled der muziek en entertainment in te gaan. Het valt me erg zwaar, maar ja je moet wat hè, om je dromen werkelijkheid te maken. Nog geen seconde spijt gehad! Goed mocht het niet werken, kan ik in ieder geval zeggen dat ik het geprobeerd heb.

omdat ik naast mijn TI een Horeca opleiding heb gevolgd, ben ik parttime te vinden als gastheer in een Alliance restaurant en ben trots op de Michelin ster die we al heel wat jaartjes kunnen behouden.

Cheers,
:biertje:

Back