Iemand "SAE" ervaring?

Cisco

advancedtechnoresearch
Vraag me af of de welbekende "SAE" opleiding enige vruchten afwerpt?
Gaat deze opleiding ver door op het gebied van "recording/mastering"?
Of is het gewoon een klas, waar je het hele productie-proces vanaf het begin af aan leert?
Oftewel, saaie klassen over de oorsprong van muziek, tic-tac-toe huiswerk krijgt en leert hoe je een hihat offbeat moet plaatsen? Dit is de indruk die ik krijg van vrienden. Kan iemand mij het tegendeel bewijzen? En in hoeverre is deze opleiding gunstig voor home-producers...

Ik heb het gedaan en heb er genoeg van geleerd, het is een beetje een 'wat je erin stopt, krijg je weer terug' opleiding, doe je niks, dan leer je niks.. het is een vrij algemene school voor audio engineering en is dus toepasbaar in zowel studio als home setups..

Maar hier is echt al heel veel over gezegd (en gezanikt, gehehe) zoek hier maar even dan vind je alle info:

https://www.synthforum.nl/forums/se...=1401367&sortby=lastpost&sortorder=descending

ik ben nu bezig :X heb net een beetje bagger gedeelte achter de rug BMC (basic media certificate) wat nogal basic was en meer algemeen ook over computer media etc. De echte audio engerening begint volgende week. IK laat het nog wel weten.

Back