Andromeda

Status
Please reply by conversation.
Jullie zijn bekend met het begrip vraagprijs? Dat betekent dat er nog wel wat onderhandelingsruimte is :eureka:

1600 is erg goedkoop, goeie deal (voor jou). 299 lijkt me toch echt overdreven hoor, of ben je soms een 2tje vergeten ;)

Telkens als je iets verkoopt zijn er altijd mensen die beginnen te zeuren over de prijs.
Alles heeft z'n prijs en als je hem bij feedback voor 299 euro verschil nieuw kan kopen, stop dan met zagen en ga hem daar nieuw kopen.
Dat is wat ik ervan denk.

Dit is precies de reden waarom in de te koop draden het reageren is uitgezet.
Omdat er altijd wel eikels zijn die gaan lopen zeuren over de prijs.

Lijkt me heel simpel. Je bent geinteresseerd en je gaat bieden wat jij goed vindt.
Of je bent niet geinteresseerd en je houdt je er verder buiten.

Origineel geplaatst door mikeandrews
Jullie zijn bekend met het begrip vraagprijs? Dat betekent dat er nog wel wat onderhandelingsruimte is :eureka:

1600 is erg goedkoop, goeie deal (voor jou). 299 lijkt me toch echt overdreven hoor, of ben je soms een 2tje vergeten ;)

Nee het wordje "meer":)

En toch hapt iedereen weer ;) Inclusief myzelf

Fuse verwoord het magnefique

Origineel geplaatst door fuse
Lijkt me heel simpel. Je bent geinteresseerd en je gaat bieden wat jij goed vindt.
Of je bent niet geinteresseerd en je houdt je er verder buiten.

ik zou blij zijn, als ik toevallig niet op de hoogte was van bv een prijsverlaging bij thomann, dat iemand anders zoiets meldde in een verkoopthread, net voordat ik teveel zou gaan betalen voor een tweedehands apparaat.

ik zou balen als ik een apparaat te koop had gezet, onlangs duur gekocht en intussen minder waard vanwege een prijsverlaging, en een ander zou even fijntjes melden dat het ding nieuw voor ongeveer hetzelfde te koop was.

maar al met al denk ik dat ook deze informatie, hoe lullig het soms kan uitpakken voor je, past in de informatieuitwisseling op een forum. ook mijn tenen gingen wel eens krom van ellende in mijn schoenen, als iemand anders ineens meldde dat een apparaat dat ik kwijt wilde ergens anders goedkoper was (hoewel, zou het ooit gebeurd zijn?) maar een potentiƫle koper, toch ook een forumlid, kan er zijn voordeel mee doen. en uiteindelijk is het toch: what's fair, is fair.

en als je prijs ok is, laat dan die zeikerds maar komen. liever open en bloot in de thread, zodat je een ieder van repliek kan dienen, dan achterbaks, achter je rug om, in de verkoop of gevraagd threads van een ander, of via pb, zodat je niet eens flauwekul kan weerleggen.

maar goed, ik kwam hier terecht omdat ik zat te andromeda-snuffelen. reageren in de verkoopthreads komt er toch neit meer van en zo erg vind ik dat nou ook weer niet,eigenlijk interesseert het me weinig, maar de argumenten ertegen vind ik altijd nog minder goed, dan de argumenten ervoor.

Dat mensen melden dat er ergens anders een prijsdaling is is het probleem niet zozeer.
Eerder dat gezeik van die knakenpoetsers die alles te duur vinden. (Jeetje ben ik nu toch zelf aan't zeiken over zeikers)

Origineel geplaatst door fuse
(Jeetje ben ik nu toch zelf aan't zeiken over zeikers)

dat is helemaal niet erg, daar gaat het nou juist om.
anders kan je het hele forum wel sluiten, als zeiken niet meer mag.

ff terug on topic:

ik heb een andromeda gekocht, spic en spanner kan gewoon niet, met doos, sustainpedaal en boek.
en hoewel ik geen plannen heb in die richting, ken ik mezelf ondertussen wel zo, dat ie ooit weer eens te koop komt.
(ik zou m wel willen ruilen met een evolver denk ik, maar eerst s luisteren!)

;)

Origineel geplaatst door C738
maarruh...

zeiken jullie staand of zittend?

-C-

als mijn vrouw in de buurt is ga ik zitten, dat moet van haar. anders blijf ik lekker staan.

Status
Please reply by conversation.
Back