opnieuw een trance trackje...

Trance is dan wel niet echt mijn ding maar dit klinkt wel goed moet ik zeggen.

Echt veel nuttige info kan ik je verder niet geven omdat ik niet thuis ben in het genre.

volgens mij zijn de trommeltjes wel allemaal loopjes he? ;) en de melody doet een beetje gouryella achtig aan. verder hoor je als alles erin in is alleen de kcik en de melody.. rest wordt naar schter geduwd (beter afmixen)?!? voor de rest.. arrangment, keuze van geluiden zker ok!

fijn weekend!:biertje:

idd beter afmixen, wist ik al :).

melodie vind ik zelf erg leuk gelukt.. mwa nee gouryella ist niet :P... enne jim bakkum?? wtf heb die er mee te make }:| :D

bedankt voor jullie meningen!:D

tlijkt dat soms beetje die kick en die bassline op dezelfde freq zitten en de kick staat te dringen.. zou ff anders moeten.. hoor je erg in het 2e stukje zeg maar bij minuut 5:10... sokms hoor je em zelfs krake hoor k nu :o: :stupid dom.

Wanneer ik dit hoor dan denk ik echt dat Trance "uit"is . De inspiriatie is ver te zoeken.
Klinkt erg vlak, nietszeggende emoties.

Dat ligt niet aan jou. het genre is gewoon uitgemolken en dan krijg je zulke resultaten. Zat er maar zang bij, dan heeft het nog een meerwaarde.

Ik zou aan iets anders beginnen. Iets heel anders

Sorry meer kan ik er niet van maken

Origineel geplaatst door Catalunya
Wanneer ik dit hoor dan denk ik echt dat Trance "uit"is . De inspiriatie is ver te zoeken.
Klinkt erg vlak, nietszeggende emoties.

Dat ligt niet aan jou. het genre is gewoon uitgemolken en dan krijg je zulke resultaten. Zat er maar zang bij, dan heeft het nog een meerwaarde.

Ik zou aan iets anders beginnen. Iets heel anders

Sorry meer kan ik er niet van maken

ik denk ook dat dit soort trance op dit moment "uit" is. dat is overigens een heel ander onderwerp. Het blijft lekker luisteren zo even tussendoor maar ook trance energy of sensation white zalk niet vermijden. Het is retro maar what the heck wat maakt t uit als je er plezier uit haal :). Bovendien, ik blijf t 1 van de leukste genres vinden om te maken, en het is slechts enkel voor plezier, vrienden en tijdverdrijf. :)

goed nu weer ontopic, bedankt voor je mening, dat zeker.

Origineel geplaatst door stevy
ik denk ook dat dit soort trance op dit moment "uit" is. dat is overigens een heel ander onderwerp. Het blijft lekker luisteren zo even tussendoor maar ook trance energy of sensation white zalk niet vermijden. Het is retro maar what the heck wat maakt t uit als je er plezier uit haal :). Bovendien, ik blijf t 1 van de leukste genres vinden om te maken, en het is slechts enkel voor plezier, vrienden en tijdverdrijf. :)

goed nu weer ontopic, bedankt voor je mening, dat zeker.

Zolang je er zelf maar plezier in hebt en je bent wel produktief de afgelopen maanden. Toch zou ik zelf nu wat gaan experimenteren met een andere sound, minder voorspelbaar en gooi er wat emoties in. De basis heb je al onder de knie.

ik kreeg er koppijn van.. lol. Er zit iets goed fout in de mix.. misschien iets te hard geprobeert om het 'vet' te laten klinken op een verkeerde manier?

Origineel geplaatst door payt
ik kreeg er koppijn van.. lol. Er zit iets goed fout in de mix.. misschien iets te hard geprobeert om het 'vet' te laten klinken op een verkeerde manier?

haha. ja dat zou mss wel eens kunnen hehe, maarja je moet er wel van houde, sommige zijn niet zo percussie samba based en vinde t ma nix :P.

nog meer meningen? beetje gemengd tot nu toe! thanks voor de meningen so far iig!

ik vind het een sterke break: maar die wordt helemaal teniet gedaan op 2:23: komt er zo'n vreselijke standaard synth door!!!

Ik heb nooit echt een trance sound uit mijn keyboard gekregen (heb er ook niet echt achter gezocht) maar ik vind het wel tof dat het je goed lukt.

spijtig maar ik vind de eerste 2 minuten beter als de rest van het liedje

Back