• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Casio VL-1 (VL-Tone)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OnAcid

Slager van Schiedam
Ik heb hier nog een VL-1 liggen waar ik eigenlijk niks mee doe.
Inclusief hoes en één of ander muziekboekje. Geen gebruiksaanwijzing, maar dat staat ergens online.

Liefst ruil ik hem voor een ander suf apparaatje of effect (distortion). Ik heb ook nog een mooie stylophone liggen.
Iemand interesse? Dan kan ik hem evt. de 15e meenemen en heb je nog wat om te demonstreren. :)
(kunnen we onderweg nog lekker muziek maken DJ;))

vltone.jpg

http://www.vintagesynth.org/casio/vl1.shtml

OnAcid wat denk je van ruil met een zwarte jd800 / tr909
stroom kabel ?? Eventueel ook gewoon tekoop

hmmm... het enige ongebruikte wat ik op dit moment heb liggen is een phaser (gitaar-) effect.

Sorry Marcuu, maar ik heb echt geen stroomkabel nodig. :)

Een paar eurootjes is ook goed hoor. ;)

Re: Casio VL-1 (VL-Tone)

Origineel geplaatst door OnAcid
Geen gebruiksaanwijzing, maar dat staat ergens online.

No Problemo, Hover heeft bijna de PDF-versie klaar en zal deze week online staan. Ik geef wel een seintje 8)

Had ik trouwens al beloofd

:doei:

Hover doe rustig aan met die manual online te krijgen vind
ik personlijk ik heb de sk 1 HL orgineel geronselt
Een tip ik weet niet of het nog gaat maar er staan links op
het net waar je de orginele HL sk-1 gratis kunt bestellen
zelfs zonder porto.met google kwam ik het een paar keer tegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back