Waldorf Q Keyboard versie

Status
Please reply by conversation.
Re: Waldorf Q Keyboard versie

Origineel geplaatst door Lennox
oja dus niet de micro q etc etc de enige echte graag! ;)

Wat enige echte ?

Letterlijk uit Vintage Synth explorer over de MQ :

Sound quality is not compromised, it sounds just as great as the more expensive Q!
The main limitation is that there is less polyphony and only 6 knobs.
(de Q max 32 voice - de MQ uitbreidbaar tot 75 voice...)
http://www.vintagesynth.com/index2.html

Re: Re: Waldorf Q Keyboard versie

Re: Re: Waldorf Q Keyboard versie

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Wat enige echte ?

Letterlijk uit Vintage Synth explorer over de MQ :

Sound quality is not compromised, it sounds just as great as the more expensive Q!
The main limitation is that there is less polyphony and only 6 knobs.
(de Q max 32 voice - de MQ uitbreidbaar tot 75 voice...)
http://www.vintagesynth.com/index2.html

En dat is op zijn beurt dan weer niet nelemaal waar. Het meer voices gedeelte is ook nog geflateerd. Enneh skel :) :

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Telkens als je iets verkoopt zijn er altijd mensen die beginnen te zeuren over de prijs.
Alles heeft z'n prijs en als je hem bij feedback voor 299 euro verschil nieuw kan kopen, stop dan met zagen en ga hem daar nieuw kopen.
Dat is wat ik ervan denk.

Nu doe je bijna hetzelfde :).

Re: Re: Re: Waldorf Q Keyboard versie

Re: Re: Re: Waldorf Q Keyboard versie

Origineel geplaatst door mc_kwok
En dat is op zijn beurt dan weer niet nelemaal waar. Het meer voices gedeelte is ook nog geflateerd. Enneh skel :) :

Nu doe je bijna hetzelfde :).

Mijn twee meningen hebben hoegenaamd niets met elkaar te maken. Waar haalt u dat verband vandaan ?
Het één handelt over 'prijs zeiken', daar waar het ander een technisch aspect betreft...
Bizarre logica heeft u ! :dubbel:

Wat de prijzen betreft wil ik er graag bij vermelden dat ik hier op SF een setje mooi materiaal veels te goedkoop verkoop, en dan zijn er nog altijd mensen die beginnen te pingelen...haloooo?

't Gaat mij erom dat je je eraan stoort dat als je iets te koop aanbiedt dat erover gezeurd wordt. Nu vraagt iemand expliciet om een Q en wordt er weer over alternatieven gezeurd. Agree, niet hetzelfde, maar kom, deze jongen zal heus wel weten wat ie zoekt :). No offence verder.

hey jongens, zie dat ik mij voor deze thread per abuis heb uitgeschakelt :D

Ik ga morgen de (voor mij enige echte 8o) ) Q ophalen de mooie blauwe met houten zijkantjes

enne.. no offense maar die microQ hebben we er naast gehouden en er zit wel degelijk verschil in de sound structuur
de Q klinkt wat breder en er zitten meer veranderingen in het geluid. Voor deze test hebben we exact dezelfde presets gebruikt.

Ik had al een Q een vriend van mij kocht de Micro Q, dus wij muziek maken thuis, ik neem mijn midifile mee naar hem, laad zelfde preset in en had zo iets van huh???????? geen extra fx gebruikt ofzo

anyway, ben weer (nou morgen zeker dan) een gelukkig Q bezitter

misschien is het leuk om een vergelijkend waren test te houden! het zou toch leuk zijn dat ik 'toch' ongelijk heb :D

morgen heb ik hem (mits die helemaal top is natuurlijk, maar de verkoper komt vertrouwd over) en laten we een test doen met dezelfde sounds, zonder editten achteraf, gewoon puur natuur zeg maar.

wie wil wel? iemand een microQ die dat even wil testen van de week ? we posten dan wat mp3s van dezelfde presets

Status
Please reply by conversation.
Back