Simmons Pads

Status
Please reply by conversation.

woutdrumsticks

Meet The Dance
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar de 5-hoekige pads van Simmons.

Kleur maakt me niet uit, hoeveel ook niet, als ze maar in goede bruikbare staat zijn!

Alvast bedankt! :okdan:

Wout

Attachments

• sds5_pads.jpg
    sds5_pads.jpg
    14,2 KB · Bekeken: 61
als wout m niet wil ben ik ook
wel geinteresseerd
en als iemand anders nog
pads heeft slingeren
maar het liefst complete set
van sds 7 of 8
zonder modules geen probleem

HEHEHEHEHHE WIE NIET !!! SPEELT LEKKER HOOR NI
heb de kit al een hele tijd en doe m eigenlijk niet weg staat gewoon vet !!!!
gebruik de pads ook met de machinedrum samen is erg aan te raden om je drums in te spelen via pads inplaats van te,
programmeren. (trouwens de inputs van de machinedrum ontvangt geen aanslaggevoeligheid dus heeft geen zin om dure pads aan te schaffen).
alleen als je erop speelt maakt het een tering herrie !!! PLOK PLOK PLOK je moet je spullen wel hard hebben staan om daar,
onderuit te komen of een koptelefoon (sucks ) vernietigt de ervaring !
:yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha: :yamaha:
PLAY ON PLAY ON

Nou, ik heb een SDS7. En die stuur ik nu aan met van die "goeie" roland pads, maar die zijn voor mij gewoon te klein! :)

En inderdaad... Het staat ook gewoon kicke! :)

maar wel beter voor je polsen !!!
heb zelfs al blessures gehad doordat ik tijdens een live optreden samen met echte drums speelde
en als je dan net iets te hard slaat dan kan dat wel is doorschieten ik zelf heb er een week last van gehad .
ik zou als ik jou was gewoon op die padjes blijven spelen
het maakt uiteindelijk niet uit met wat voor pads je ze inspeelt (op de simmons)
de pads van simmons zien er cooler uit dan dat ze bespeelbaar zijn.:D

je zou eigenlijk opzoek moeten naar de pads die bij de eerste simmons werdt geleverd die pads waren toen nog van een goede kwaliteit en de pads die sinds de sds 8 zijn uitgebracht zijn goedkoop gemaakt van een stukje plastic een dun spaanplaatje
en een rubberen laag die uit hetzelfde harde rubber bestaat als de gummiknuppel van een agent echt ruk dus
en helaas heb ik dus deze uitgave maar de echte pads daar is erg moeilijk aan te komen
trouwens je heb van roland ook van die 6 hoekigepads of 5 hoekig die zijn erg groot en cheap
zag laatst een setje op marktplaats staan mischien dat dat ook wat voor je is ze zijn inieder geval beter dan de sds 8 pads
en zijn ongeveer even groot en zien er even log uit
grt tjebbe

Ja dat polsen verhaal heb ik vaker gehoord inderdaad. Ik heb de pads van de SDS8 ook weleens onder mn stokken gehad, en dat was inderdaad geen pretje. Net of je op een plaat triplex slaat.

Nu is het wel zo dat de pads uit de duurdere SDS5 en SDS7-serie voorzien zijn van een zachtere laag. Net als de pads uit de series daarna (SDS200, 400 en 800). De boodschap was duidelijk naar de firma Simmons, geloof ik. ;)

Dus mensen! Doe net als ik en Tjebbe... Boycot de pads van de SDS-8! :)

Status
Please reply by conversation.
Back