Zaterdag 14 september workshop Andromeda

Pim

Synthgod
Ik geef een (gratis) workshop over de Alesis Andromeda bij Nederland Muziek in Almere. Aanvang workshop +/- 12 uur.

Deze workshop in informele sfeer kan je ook helpen je problemen en vragen over andere (modulair-) analoge synths op te lossen.

Later op de dag worden er demo's gegeven met Propellerhead, Roland electronische drums, en ster-pianist Jan Vayne op digitale piano.

Laat me nou niet voor een klas vol brave :confused: orgel-burgers staan, en kom langs. Synthgods, I need you!

Dus: zaterdag de 14e, Nederland Muziek om +/- 12 uur.

Ik ben te herkennen aan mijn kale kop met bril.8)

Re: Zaterdag 14 september workshop Andromeda

Origineel geplaatst door Pim
Ik geef een (gratis) workshop over de Alesis Andromeda bij Nederland Muziek in Almere. Aanvang workshop +/- 12 uur.

Deze workshop in informele sfeer kan je ook helpen je problemen en vragen over andere (modulair-) analoge synths op te lossen.

Later op de dag worden er demo's gegeven met Propellerhead, Roland electronische drums, en ster-pianist Jan Vayne op digitale piano.

Laat me nou niet voor een klas vol brave :confused: orgel-burgers staan, en kom langs. Synthgods, I need you!

Dus: zaterdag de 14e, Nederland Muziek om +/- 12 uur.

Ik ben te herkennen aan mijn kale kop met bril.8)

Hoi Pim,

Leuk je hier op het forum tegen te komen. Erg leuke homepage trouwens.
Veel succes met je workshop. Op de andromeda is dat erg leuk en bovenal VET :)

Later,
Rob

Inderdaad, toffe site ;)

Succes met je klasje... hehe

gr. Mario

Heb geen geld voor de Andromeda :( Dus zou mezelf alleen meer verlekkeren op wat ik graag zou willen maar niet zou kunnen hebben als ik lang zou komen.;) Veel succes nog.

Dat is geen reden om niet te gaan hè :D

Moest het wat dichter bij men deur zijn zou ik eens komen piepen ze.
Je kunt er misschien ook anders eens naar gaan luisteren met een kritisch oor en tot de conclusie komen dat deze kracht al reeds in je bezit is mits wat creativiteit.

Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de nieuwe Neuron, maar men Euro'ns zijn op, :D

p. cya!

Jan Vayne en ik als "The Bold and the Beautiful"

Hmmm... klinkt niet gek.

Komt er eigenlijk iemand, morgen?? Please?! Smeek...

Ik ga spreken over VCO's, LFO's, filters etc. Ik ben bang dat 99% van de bezoekers wegloopt als ik 2 minuten aan het woord ben geweest...
Natuurlijk zal ik ook gaan spelen - maar ja,... spelen is niet mijn sterkste kant.:confused:

ik wil wel maar.....

ik wil wel maar.....

Origineel geplaatst door sine+onic
Heb geen geld voor de Andromeda :( Dus zou mezelf alleen meer verlekkeren op wat ik graag zou willen maar niet zou kunnen hebben als ik lang zou komen.;) Veel succes nog.

En daar ga ik helemaal in mee! Blij dat een kennis er sinds een tijdje een heeft staan ('k moet er alleen nog even langs :walker: )

Voor zover ik te weten ben gekomen is er, buiten bijna 300 anderen, één persoon van dit forum gekomen: Eric. (ik weet zijn nick niet meer)

Nog bedankt voor de ontaarde herrie :engel: die je uit Andy wist te krijgen!

Back