An1X

Status
Please reply by conversation.

softtarzan

Done deal
Is er een forumlid in -de directe omgeving van- Amsterdam die z'n Yamaha An1X kwijt wil?

Ik heb er de afgelopen weken op verschilende marktplaatsen al een hele trits zien weggaan (en allemaal net gemist vanwege verblijf in het buitenland) voor € 250 en minder. En volgens opgaaf waren ze steeds in (bijna) nieuwstaat en compleet met adapter en manual etc.

Voor zo'n jongen, in prima staat, optisch en technisch, wil ik ook max. € 250 betalen.

Laat maar rollen die replies....

:okdan:

softtarzan

A

A

Heb al drie aanbiedingen gehad over synths die toch te ver weg staan voor mij. Even een nadere toelichting daarom:

Omdat ik momenteel nog buiten Nederland woon en werk ben ik maar af en toe een paar dagen in Amsterdam. Die dagen wil ik vooral muziek maken met een paar vrienden.

Ik zoek een An1x die in of in de directe omgeving van Amsterdam staat. Dan kan een vriend de synth even bij je ophalen voor mij (en ook betalen natuurlijk). Ik heb dus helaas zelf niet de tijd om een -halve- dag het land te gaan bereizen als ik hier ben.

Hopelijk is het zo wat helderder?

:okdan:

an1x

an1x

Hoi!
Toevallig heb ik een AN1x staan waar ik zelf niets meer mee doe. Dat is zonde, daarom doe ik liever iemand anders er plezier mee. De AN1x is gezien zijn leeftijd nog in een hele goeie staat en helemaal compleet. Er zit ook n nederlandse gebruiksaanwijzing bij.
Ik woon zelf in Soest. Niet al te ver van Amsterdam, toch?
Laat t me maar weten hoe je erover denkt.

Status
Please reply by conversation.
Back