Boel veel synths..

Ik zie die minimoog ook niet, maar dit is wat de site zegt dat er bij staat... Indrukwekkend..

Deze gasten (staat ook al ergens anders op dit forum) hebben ook veel.

http://www.cikira.com/gear/index.html

Maar nu ook een Minimoog Voyager dus. Ze zijn blijkbaar bevriend met Bob Moog.

ja, inderdaad een hele gevulde studio, maar helaas vindt ik het meerendeel niet echt interessant. Liever een klein kamertje met wat tropische bakjes, dan een kasteel gevuld met elke
VA synt die er momenteel beschikbaar is.

Zag dat ze op 1 v/d foto's een Analogue Heaven t-shirt draagt. Das echt de beste mailinglist op het gebeid van analoog. Ben zelf al jaren lid. Erg interessant.

Noem twee Xpanders maar VA synths.. Verder een minimodular, Future Retro sequencer en FR-777, SE ATC, SE1x (of nog erger een Omega.), andromeda, Matrix 1000 2x, Machine Drum enzovoort....

Cirka..

Cirka..

Tja.. die Cirka.. da's een verhaal apart. Laat zich een nieuw huis bouwen (ziet er niet heel goedkoop uit).. helemaal voorbereid als studio.. en dan die bult gear... jikes!

Ik heb ooit een halve dag zitten zoeken of ze ook muziek maakt.. maar zonder veel resultaat.

Re: CS

Re: CS

Origineel geplaatst door CraZ
Jip.. dat is een CS.. maar of het een 80 is.. ? Verder een Chroma, Chroma Polaris, PolyMoog, Elka Synthex .. een Prophet T-8..

Jep. Heb hem nog eens vergeleken. Het is een cs 80.

Ai, een Omega-8, sunsyn, memorymoog, wave.... Ziek. :P

Back