900 en 808 op ebay.com!!!!

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
een 808 zonder snare is als een auto zonder stuur... heb je niks aan. Of je zou zoe en/of Boemtjak lief aan moeten kijken..

interessant.. vooral die 808.. Maar laat ik vanavond nou net een etentje hebben dus ik weet niet of ik de finish mee kan maken.. :(

Origineel geplaatst door BasicSystem
Weet iemand hoe het werkt op E-bay ?

Kan ik gewoon een bod doen en het dan onder rembours laten opsturen ?

groeten

basicsys

Hi Basicsys,

Je moet je bij Ebay wel ff registreren, dan kan je een bod uitbrengen, en in overleg met de verkopende partij de betaalwijze kortsluiten... Suc6!

Weet iemand hoe het werkt op E-bay ?

Kan ik gewoon een bod doen en het dan onder rembours laten opsturen ?

basicsys

dat kan inderdaad maar is wel duurder dan dat je het hele bedrag in één keer (incl. portokosten) van te voren over maakt.

Het zou je maar gebeuren!!! meteen Peter R bellen dan!!!

Ja hoor, gewoon vragen of degene die verzend het wil verzenden met een grote sticker erop waarop staat: 'Present'
of 'spare parts', dan komt het helemaal goed..

Origineel geplaatst door BasicSystem
Dan maar wat duurder uit.....

Ik wil absoluut de zending zien voordat ik betaal. Stel dat er een paar stenen inzitten ipv een drumcomputer :(

groeten

basicsys

onder rembrours sturen doen ze nooit vanaf amerika
je moet kijken hoeveel die man al verkocht heeft en of het positief is ze reakties. en vraag als ie hem op stuurd of ie hem ken sturen dat ie onder de 30 dollar waard is. dan betaal je geen invoers rechten.

groetjes dennis

Nog 10 minuten en hij staat inmiddels op 800...

Hij is aan mijn neus voorbijgegaan, is op 900 $ geeindigd.

Ik had 800 geboden, toen 820 en in de laatste seconde schoot ie ineens naar 900.

Misschien maar beter ook want ik zit krap bij kas.

Dan die 808 maar..........

groeten

basicsys

Laatst gewijzigd:
Kopie! :okdan:

Ik heb een paar maanden geleden m'n 808 via ebay.de gekocht. Gewoon geld overgemaakt en laten verzenden via ups. Had ik hem de volgende dag al in huis!:)

Zo te zien is het een betrouwbare verkoper.
Veel succes.

Back