eRRorkrew & 030303 present: 020303 @ Studio 80

freek fabricius

Stamgast
020303

Kekke acid versus vuige electro

Kekke acid versus vuige electro is wat vanavond de klok slaat in Studio 80.

Het Utrechtse 030303 (030 = kengetal van de domstad & 303 van de welbekende Roland) en de Amsterdamse Errorkrew willen vooral feest.

Waar de dj´s van 030303 hun krakende acid platen draaien, stort de Errorkrew zich op experimentele electro met scherpe randjes. Ze ontmoeten elkaar in labels als Warp & Rephlex. Daarom de live-act Nederzuur: een samenwerking tussen electroproducer Cosmic Force (Marguerita/Clone) en de acidproducers Zero One (Random XS/Djax-up) en Drifter (Bonobo/Drifter TV).

De tweede zaal wordt bemand door Bassculture, bekend in Vaaghuyzen en nu de rest van het land.

Verwacht smileys, vette platen en dansende mensen.

Stubnitz, Tivoli, Doornroosje en Pakhuis Wilhelmina vielen al ten prooi deze broederorganisaties en nu wordt studio 80 veroverd!

LINE UP:

Live:

NEDERZUUR ( Cosmic Force - Drifter - Zero One)

Dj´s:

Freek Fabricius
Hakki Takki
J3R03N & o-0._.0-o
Kwik
Bassculture (Kreits & Matoi)

Schade: 6 Pleurootjes

Waar mot je wezen?: Studio 80, Rembrandtplein 17, Amsterdam met poep op de stoep

LET OP!!!

After tot 10.00 in Getaway Cafe

Kijk ook effe op: www.030303acid.nl of www.errorkrew.nl

Attachments

• j3r03n.jpg
    j3r03n.jpg
    199,5 KB · Bekeken: 127
cool filmpie idd......heb ook onwijs veel zin in zaterdag!!! het geluid is focking goed in Studio 80!!!!! 8D

ok! ik ben er zeker bij :okdan: tot hoe laat is het officiele feestje?? tot 2uur hoorde ik? en wat kunnen we verwachten bij de after??

jiehoo

jiehoo

Was dat een goed feesje of wat!!! Tot een mooie 4 uur in studio 80 erg gure plaatjes, smilies, veel rook, en gele lampen. Hierbij bedankt aan de menschen: ontzettend goeie avond

zo was een vet feestje hoor :okdan: Nederzuur waren lekker aan het knallen. ook goeie sets! volgende keer weer.. en studio 80 is wel een geslaagde lokatie dacht ik zo

prima feesje en gezellig.. vond de chillout meer n disco voor mensen die van andere muziek hielden en de after was echt beetje doelloos metveel te veel mensen per vierkante cm

wel lekkere liveset

Back