80s drumcomputer: oberheim dmx dx of emu drumulator of zoiets

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
graag in goede staat, een recenter apparaat met makkelijk bediening en lekkere sounds is misschien ook leuk.
iemand een tip???

bedankt
maar dat is me echt veel te duur, dan kan ik net zo goed de machinedrum houden

Re: 80s drumcomputer: oberheim dmx dx of emu drumulator of zoiets

Origineel geplaatst door Leo
graag in goede staat, een recenter apparaat met makkelijk bediening en lekkere sounds is misschien ook leuk.
iemand een tip???

Attachments

• fiets en app. 001.jpg
    fiets en app. 001.jpg
    35,1 KB · Bekeken: 73
ik denk ook dat het een rx5 is en laat die nou net te koop worden aangeboden door koediman, die hier niet te ver vandaan woont. en als ron het ook al zegt....
zou het wat zijn? proberen maar.

Origineel geplaatst door Leo
ik denk ook dat het een rx5 is en laat die nou net te koop worden aangeboden door koediman, die hier niet te ver vandaan woont. en als ron het ook al zegt....
zou het wat zijn? proberen maar.

leee,...tis een rx 5 die ik evt ook te koop heb ,...die van koedieman is cheaper zeg maar
asje niet vies van programmen bent is het een heeeel bruikbare drummachine met human feel/ grooves en veel parameters per sound [oa pitch en eg en atack en soo midi implementatie is goed wel ff de moeite doen ,om te begrijpen
is niet zo,n drum machine die je aan zet en er komt een kant en klare groove uit [aka808]
een drummachine die ja kan vergelijken ,met bv de hr16b/ dmx
genoeg sounds ,...nog meer editt mogelijkhgeden
voor de cash hoef je t niet te laten 75 tot 140 moet je ze kunnen scoren ,...
ik gebruikte hem met een drummap dus eigenlijk allen desamples triggeren via qbase
- [daar ligt niet de kracht]
tis volgens mij een uiterst ok live app,...niet lui zijn lezen programmen en de drummer uithangen
sc6
oja er zijn ook cardridges in omloopdie sounds toevoegen oa dxf sounds ,....zeldaam denkik

deze is weer aktueel.

de RX5 geprobeerd maar niet voor mij.
misschien toch liever de kant van oberheim of sequential op. of een drumulator.
of andere suggesties??

Status
Please reply by conversation.
Back