funkertje

wat maakt het nou uit in welk hokje dit past?

het gaat toch gewoon om de muziek?

Hijs fijn!

Had alleen gehoopt op die lekkere distorted achtige drums van een van je vorige tracks, de snare valt iets te ver weg. Ik zou m verder uitwerken.

owkee ranziger dus

ik moet de beat nog door de mengert halen.. mpc gaat nu rechtstreeks in ptools
beetje oversturen in de mixert dus
misschien nog een ander soundje bij de snare.. maar hoeft ook niet te groot vind ik want dan slaat ie de boel weer dicht

tnx iig :)

Deze track valt me wat tegen. Tam en mat, soms wat cheesy. En ik mis vooral de dikke bassen en leads uit de AX73 en Juno60 die normaal gesproken door je tracks heen pompen! Of komen die nog? Hij mag idd wel wat rauwer.

ja idd.. dit is eigenlijk nog maar wat ingredientenverzamelgepiel
dr wordt ook wel wer t een en ander gekilld denk ik
bas zit er nog niet echt in nee
maar t uitwerken is ie wel waard vind ik

ik ga mn uiterste beste doen :)

wel lekker nummer

Alleen funky is het dan weer net niet..

Maar niet getreurd, het is alsnog lekkere electrobrei waar je je buren lekker mee op de kast kan jagen..

haha hoezo zou t nou weer niet funky zijn.. is zo subjectief als de pest he
alles moet funken.. ook knalharde duistere techno haha

in triolen sequencen lukt niet meer helaas.. geen midi gebruikt..opnieuw inspelen zou kunnen natuurlijk. ik moet er nog maar eens goed naar luisteren ZONDER eerst een papachicootje te hebben gedraaid :D

alles komt uit de juno60

alleen 1 basjedingetjeknettertje uit de korg ps900

Origineel geplaatst door fjoesz

alles komt uit de juno60

alleen 1 basjedingetjeknettertje uit de korg ps900

Ik bedoel dat lijntje vanaf 2.28 min. Dat is zeker dat 'basjedingetjeknettertje' ?

ik vind t errug dmakelijke kost.. alleen valt bij mij op de koptelefoon bij 1:50 het midden een beetje weg, net of ie dof wordt ofzo? voor de rest vind ik hem wel grooven... goed bezig :biertje:

Back