• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop: Midi Breath Controller

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
:) De Anatek "Wind Machine" - Universal Breath Controller Interface.

Interface voor het omzetten van Yamaha Breath Controller parameters naar MIDI.
Ondersteunt 8 continuous controllers: Breath Control, Aftertouch, Pitch Bend,
Foot Controller, Pan, Modulation, MIDI Volume en Expression.

Pocket formaat. Is nog 100% nieuw. 90 Eurotjes. (insiders weten waar'ie vandaan komt)

Ik heb wel interesse want een breath controller zou een hele goeie aanvulling zijn voor m'n Z1.

Ik ga ff op het net wat info opsnorren maar hou em maar alvast warm :)

Re: Te Koop: Midi Breath Controller

Origineel geplaatst door senso

(insiders weten waar'ie vandaan komt)

de grote onuitputtelijke kartonnen grabbel doos van senso!

Hoe zit dat nu precies met breath-control?
Ik zie die input op m'n dx7 maar 'k heb het nooit gebruikt.
heb je die anatek "wind controller" daarvoor nodig?

Voor de DX-7(en nog wat andere Yamaha synths) heb je alleen maar een Yamaha breath-controller nodig.

Voor andere merken (dus zonder een breath-control aansluiting) kun je via de Wind Controller de breath-control data overzetten naar standaard MIDI continuous control data.

zo'n yamaha breath controller is toch meestal ingebouwd. heb je alleen maar zo'n buisje nodig?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back